bullman Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullman Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus32 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Hei Er hjulene solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullman Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Hei Hjulene er fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullman Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 bumppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullman Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Noen som trenger vinterhjul?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Dette var virkelig pain... Vurderte nettopp om jeg skulle kjøpe nye vinterdekk eller ny gummi på mine gamle 15", men dine var finere. Eneste jeg slet med den i vinter var at den var noe lavere med 15" og herpa en M5 fanger på det når jeg kjørte over fartsdumper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Har virkelig lyst på disse, bare så synd at jeg bor i Hedmarksgokk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå