bAWZ Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Her var det koslig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Dette har gått for langt, så jeg beklager hvis du oppfattet det som drittslenging av bilen din det jeg skreiv.. Jeg ANTOK at den ikke gikk siden jeg har sett den stått parkert på samme sted flere ganger, å ikke har sett den ute å kjøre på en stund... Hvis det ikke er tilfelle, så beklager jeg at jeg antok det. Jeg har alltid likt denne bilen, fra første stund, og spesielt motoren, og det har ikke vært intensjonen å drite deg ut på noen måte. At dere tar alt så negativt å går rett i forsvarsmodus å slenger dritt til alle, synes jeg ikke noe om, men det får være opp til dere.. Det at du går til angrep på meg som person synes jeg er å synke ganske lavt, og det bør du holde deg for god til. Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg, og har du det inntrykket av meg så får du bare ha det, men det stemmer ikke.. Håper du kan forstå dette, og jekke ned den kjepphøye holdningen to hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Flere enn meg som tenker på denne når de leser denne tråden? http://www.youtube.com/watch?v=dvwAwVf67P8 Har lest drøye kommentarer fra begge sider, og enig at folk må roe seg ned. Kanskje lære seg å skrive så det er mulig å skjønne det som blir skrevet også? uten at jeg skal bli noe norsklærer her Når det er sagt så høres det tøft ut med e39 turbo (520 hvis jeg leste riktig tidligere?) er også interessert i bilder av interiør osv på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Hvorfor i all verden bryr folk seg så mye om andre sine biler? Konklusjon: Flott e39, med sprek motor, men skulle hatt annen bakfanger. Punktum? For ein sjuk tråd ....viser hvor mye dere har i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 fy fan azz, fet slede azz,<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 fy fan azz, fet slede azz,<3 hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Jeg er en av de "heldige" som har fått sett motoromet på denne. Med de summene forje eier har brukt på dette syntes ikke jeg de var så imponerende, tror han hadde kommet bedre ut av de med og kjøpt seg en M5 både økonomisk og efektmesig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 her er det noen bilder av bmw e39'en til andye30 Syns bilen er kul jeg! Bra at folk her går egne veier og ikke hører på alle dere andre, som tror dere har noe dere skulle sagt noe folk skal gjøre noe med bilene sine! Når man legger ut bilen sin her, så må får man alltid ros OG kritikk, men er da grenser til hvor mye usakelig kritikk denne skulle få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå