Superbeetle Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Ganske kul bil! men jeg skjønner virkelig ikke hvem som liker bakfangere som bygger omtrent like mye eller mer enn fra bagasjeluken og ned til fangeren.. Er noe som blir feil med proporsjonene da! Dette gjelder jo en hel rekke stylede biler.. Ellers så tror jeg har shadowline lister hadde gjort seg Mer info om bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Oww, var endel jeg desverre IKKE likte med denna Blant annet så likte jeg ikke den "Modden" du har gjort (?) på frontfangeren din, rett under grillen. Ser ut som du skal til Mars. Bakfangeren er jeg ikke noe særlig fan av, og ikke klistremerkene. Blir for "2fast2furious" for en BMW i mine øyne. Og, emblem-styling(?). Men utenom det, fin Liker fargen, og felgene ikke minst. Ligner veldig på de Rondellene vi har på vår E39. Info om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Nå er det vel ikke original m5 fanger på den lenger, men ulakkert kopifanger? I mine øyne ble bilen mye bedre holdt av forrige eier, og planen hans var vel også å sette på m5 bakfangeren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 er ikke kopi fanger nei og den skal bli lakkert. han som eier bilen liker klistremerkene så de blir vell fortsatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Nå er det vel ikke original m5 fanger på den lenger, men ulakkert kopifanger?I mine øyne ble bilen mye bedre holdt av forrige eier, og planen hans var vel også å sette på m5 bakfangeren igjen. ka fan veit du om kos bilen ble\blir holdt? e en grunn te at den har en ulakert fanger, jo faktisk fårdi at fårrige eier ikke greid å skru fast andre fangern! har ikke snakka et kløyva ord om bil me dæ, så ikke lægg dæ borti nå du itj fårstår dæ nå på. m5 bakfangern har æ først henta idag, så blitt vanskeli å monter den før. desuten veit æ my du itj veit om den dær;) å når de gjelde specs på biln, de e tæmmeli hæmmeli næmmeli:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 å når de gjelde specs på biln, de e tæmmeli hæmmeli næmmeli:) Hvorfor så veldig hemmelig? : ) En-eller-annen 5'er med turbo? I det mest sinnsyke fall, en M5 med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Oww, var endel jeg desverre IKKE likte med denna Blant annet så likte jeg ikke den "Modden" du har gjort (?) på frontfangeren din, rett under grillen. Ser ut som du skal til Mars. Bakfangeren er jeg ikke noe særlig fan av, og ikke klistremerkene. Blir for "2fast2furious" for en BMW i mine øyne. Og, emblem-styling(?). Men utenom det, fin Liker fargen, og felgene ikke minst. Ligner veldig på de Rondellene vi har på vår E39. Info om bilen? modden under grillen e får at den ska få luft, den dekkes nøyakti av skilte når de hæng på rætt plass, så vises kun på bane lrens når skilte e bort. noen som er intr i felga på den da? vurderes nye;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 å når de gjelde specs på biln, de e tæmmeli hæmmeli næmmeli:) Hvorfor så veldig hemmelig? : ) En-eller-annen 5'er med turbo? I det mest sinnsyke fall, en M5 med turbo? bare liker ikke å legge ut info om slikt;) kan si de slik at forrige eier sikkert kunne kjøpt 2 biler til istede får motorbygginga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 14iss klistermerker faktiskSyns det er kult jeg:) sjalu på bilen? Du synes sikkert dette er kult siden du er en 14iss? Går utifra nicket ditt at du er 16-17 år gammel trenger ikke være 14iss får å like dem, vi er fler her ute som har merker slik som dette, og ingen av oss er 14år eller der omkring. og er en del mellom 14 og 17 også smak og behag sier no jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 er denne bilen godkjent med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 er denne bilen godkjent med turbo? er da ikke turbo;) på papiret isåfall, men er bygd på bjørnsta bil, og de mente den skal kunne gokjennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Nå er det vel ikke original m5 fanger på den lenger, men ulakkert kopifanger?I mine øyne ble bilen mye bedre holdt av forrige eier, og planen hans var vel også å sette på m5 bakfangeren igjen. du har jo ikke anelse om hva du snakker om. la vær å kommenter istedet for og anta ting. spesielt når det ikke er din tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Høres ut som dere gutter ennå lever i mopedtia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Høres ut som dere gutter ennå lever i mopedtia! sier du som kjører bilen me minst motor av ossxD desuten er ikke dette en tråd om mopeder, 14iss og lignende, virker som du er mest opptatt av slikt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Oww, var endel jeg desverre IKKE likte med denna Blant annet så likte jeg ikke den "Modden" du har gjort (?) på frontfangeren din, rett under grillen. Ser ut som du skal til Mars. Bakfangeren er jeg ikke noe særlig fan av, og ikke klistremerkene. Blir for "2fast2furious" for en BMW i mine øyne. Og, emblem-styling(?). Men utenom det, fin Liker fargen, og felgene ikke minst. Ligner veldig på de Rondellene vi har på vår E39. Info om bilen? modden under grillen e får at den ska få luft, den dekkes nøyakti av skilte når de hæng på rætt plass, så vises kun på bane lrens når skilte e bort. noen som er intr i felga på den da? vurderes nye;) Ahh, daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå