Gå til innhold

FJERNES


tmp
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnet altfor lyst på e39 grom diesel, vurderer jeg og selge min kjære touring. Veldig usikker på prisen, derfor legger jeg ut en liten føler.

Det er en 528iat, som har rullet 230000km. Den har blitt passet på svært godt, og alt av slitedeler osv er byttet ved behov, og for å være sikker.

Den er relativt nylakkert(2år), og ble rettet opp ifjor og igjen lakkert, pga skade. Nylig skiftet, radiator, termostat, vannpumpe, vift\ac reim, veiv og kam sensorer. Eu-godkjent ifjor, og fikk da ny handbremskabel, og noen foringer.

Orginalt utstyr:

tv\navi

ac

xenon

nivåregulering

automat, steptronic

orginal tlf

restvarme

el.luke

multi-ratt

alle vinder er el.

Sort skinn, men el. korsryggjustering

automatisk avblendbar innespeil

Uorginalt utstyr er:

Chip

Moderat senket forran\bak( just av bmw)

19" JZ driftfelger, med meget bra dekk.

Ved spm, send mail, eller pm.

Kan vurdere inbytte i anne BMW!

Tenker da helst nyere e39, eller e38..

Beklager skrekkelig dårlige bilder, men kan skaffe andre ved intresse.

chzb7v1kgk2odebis58x.jpg

nx7bti667icbvvt98x6a.jpg

yrmtqnzv9rigkfx0oovl.jpg

bf2pifsyk3a5pah2c2rg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
tja, mellom 70 og 80 tusen? muligens litt mindre siden den er tidligere kollisjonsskadet.

hehe,ja da fjerner jeg den fra selges lista...

Meiner den iallefall børe være verdt rundt 120000 mtp tilstand, utstyr osv. Og at den har være skadet, når det ikke er mer alvorlig, ikke nødvendig er så veldig ulempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved ett raskt søk på finn, ser jeg 1 bil til 85, ellers er resten fra 100000 og oppover.

Og den til 85 har ikke det utstyret som min har.

Er blitt tilbudt 90000 i inbytte hos forhandler, så det og selge den for 80000 er selvsagt uaktuelt..

Når det er sagt, er det jo egentlig litt dumt og spørre folk som ikke har sett bilen. hva den er verdt. Tenkte og få en ca anelse jeg, men det kan en jo selvsagt få på finn.

Meiner at min bil er godt over snittet i hvor godt holdt den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg.. Hadde lyst på E39 med mer motor tidligere i sommer, men kom frem til at markedet var så mettet at jeg sikkert ikke ville fått det jeg forlangte.

Nå går det jo opp i opp når en handler "ny" E39 men alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer riktig utstyrt enn din til 85' :

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19654539

Lykke til :) Hvorfor bytte til diesel? Vond lukt og usivilisert gange...

///P

Hva mener du med riktig utstyr da? M5-front og facelift??

Personlig synes jeg det er litt jalla med faceliftlykter og m5 front, og ikke noe annet. Men det er smak og behag.

Ser ingenting om nivåregulering, og tv\gps har den jo ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for tiden på jakt etter en e39 523, 528 eller 520 (2,2). Men jeg vil ha nyere enn 99 av ulike grunner. Jeg har fulgt markedet en stund nå og vil tippe at du får kanskje 95-110 for bilen. Den har gått langt og er straks 13 år gammel. Jeg så på en 1998 523 med akkurat samme utstyr gått 170`Km hos forhandler i høst og den gikk for 105 tusen. Vet det er mindre motor, men prismessigsett har det ikke så mye å si.

Det ser ut som 528 før 1999 ligger 20-40 lavere i pris enn tilsvarende nyere biler.

Disse burde underbygge påstand om pris

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19578186

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18930381

Dessuten gir bilen din ikke det beste inntrykket for min del pga felger, senking og høy km. Men det kan også være fordi bildene dine ikke er spesielt bra. Det er ingenting galt meg senk og felg, men det gir ofte litt feil inntrykk av hvordan bilen er behandlet. For en god pris ville jeg brukt litt tid åp finish utvendig og innvendig og fått tatt noen bedre bilder. Den grønnfargen er en undervurdert farge på e39!

Angående Navi så koster det ikke nevneverdig mye for det gamle navi kittet til e39 brukt, og min erfaring er at det ikke er noe folk gidder å betale særlig mye ekstra for (kombinasjon vanlig kjørekomputer og en tomtom har en tendens til å holde i massevis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...