Gå til innhold

FJERNES


tmp
 Share

Anbefalte innlegg

Mer riktig utstyrt enn din til 85' :

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19654539

Lykke til :) Hvorfor bytte til diesel? Vond lukt og usivilisert gange...

///P

Hva mener du med riktig utstyr da? M5-front og facelift??

Personlig synes jeg det er litt jalla med faceliftlykter og m5 front, og ikke noe annet. Men det er smak og behag.

Ser ingenting om nivåregulering, og tv\gps har den jo ikke..

Med mer riktig utstyrt mener jeg : M5-ratt, sportsskinn :D , Hella facelift og M5-front er et must på E39 etter min mening 8)

4/3 Navi er vel ikke noe å skryte av... :roll:

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer riktig utstyrt enn din til 85' :

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19654539

Lykke til :) Hvorfor bytte til diesel? Vond lukt og usivilisert gange...

///P

Hva mener du med riktig utstyr da? M5-front og facelift??

Personlig synes jeg det er litt jalla med faceliftlykter og m5 front, og ikke noe annet. Men det er smak og behag.

Ser ingenting om nivåregulering, og tv\gps har den jo ikke..

Med mer riktig utstyrt mener jeg : M5-ratt, sportsskinn :D , Hella facelift og M5-front er et must på E39 etter min mening 8)

4/3 Navi er vel ikke noe å skryte av... :roll:

///P

hehe, da ser ikke vi mye likt på e39 skjønner jeg.

4/3 navi er ikke mye å skryte av, men er alternativet bedre???

Selv synes jeg som sagt at det ser litt jalla ut med m5front og faceliftlykter, da ikke resten står i stil. Er av typen som liker at den skal ha alt eller ingenting.

Veit ikke akuratt hvor peil du har på e39, men det er en del forslkjell på m5, og kun m5-front...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke akkurat sååå kult å niiiisenke en 520i og kaste på "drifte"felger heller?

Synes du er litt vel stilpoliti. Du burde ihvertfall ha noe bedre å vise siden du er så negativ mht andre E39'er.

Ikke misforstå, bilen er fin men du følger jo ikke din egen overbevisning mtp alt eller ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke akkurat sååå kult å niiiisenke en 520i og kaste på "drifte"felger heller?

Synes du er litt vel stilpoliti. Du burde ihvertfall ha noe bedre å vise siden du er så negativ mht andre E39'er.

Ikke misforstå, bilen er fin men du følger jo ikke din egen overbevisning mtp alt eller ingenting.

STILPOLITI, hehe, sier bare mi meining her, og at bilen min er nisenket er vel langt ifra sannheten.. Er også en 528 da...

Driftefelger,,, åhå, er navnet på felgen som heter det, og igjen smak og behag..

Dette var egentlig enn salgsvurdering, og ett pris-spm, ikke spessielt inntressert i tull og kverulering i tråden..

Ber gjerne admin om og fjerne tråden, da det ikke er alt for mange normale svar og få..

Takk til de som har gitt meg hint om prisen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...