///christian Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Noen som har flere bilder? fikk ikke med meg høsttreffet men sommer treffet fikk jeg med meg Acr er fint! Har noen bilder i fra noen biler, feks. en sinnsykt strøken rs500 coswort, og en lotus omega! Snakka forøvrig med en som hadde en E30 facelift m-tech 2, men noe modifisert 2,5 motor, rødfarga en. Noen som vet hvem det er, og eventuelt om han er her på forumet? virka som en hyggelig kar! Acr er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 hva skjedde med m3'en plugg69?en liten film. gikk i dekkveggen på starten av depostrekka.. skal legge ut bilder når dem kommer fra sommertreff.. er det jeg som ligger som bil 2 foran dere? dere som kjørte den svarte med proskylt? =) huff, synd med bilen. sånt som skjer når det satses. proskylt? er en svart coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 provskylt... prøveskilt.. jepp.. kjipt.. men skal bestille oppretting i mårra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Snakka forøvrig med en som hadde en E30 facelift m-tech 2, men noe modifisert 2,5 motor, rødfarga en. Noen som vet hvem det er, og eventuelt om han er her på forumet? virka som en hyggelig kar! Knut? Her er noen bilder.. Ble visst mer øl enn knipsing gitt.... RÅ lyd i denne svenske M3'en! plugg69 Stakkarn kjørte av under Time Attack. Gikk heldigvis bra med bilen. Ikke alle som tør å kjøre en DeTomaso Pantera for det den er verdt på bane Sku visst være en 351 cleveland motor med twinturbo baki der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 huff.. ja den bilen min var ikke akkurat nice der... skulle tatt det på fredag istedet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Så endel bedre ut da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 skulle hørt hvor jeg masa på naf for at de skulle berge fronten min=) og det gjorde de=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Mulig det var Knut ja, virka vertfall som en meget rolig og grei kar ! Var også noe spesielt under panseret på den E30'n, men på grunn av meget stort inntak av karsk, så fikk jeg ikke med meg helt hva som var under. Kan det muligens stemme at det var hartge?? Hmm, utrolig mye volvo som sto i garasjene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Kan det muligens stemme at det var hartge?? dbilas kanskje? Om vi tenker på samme kar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Noen som har flere bilder? fikk ikke med meg høsttreffet men sommer treffet fikk jeg med meg Acr er fint! Har noen bilder i fra noen biler, feks. en sinnsykt strøken rs500 coswort, og en lotus omega! Snakka forøvrig med en som hadde en E30 facelift m-tech 2, men noe modifisert 2,5 motor, rødfarga en. Noen som vet hvem det er, og eventuelt om han er her på forumet? virka som en hyggelig kar! Acr er gromt! Frode? grom E30 rød med guffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Kan det muligens stemme at det var hartge?? dbilas kanskje? Om vi tenker på samme kar.. Ja, stemmer det!! Dbilas var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Har noen bilder i fra treffet. Her var campen vår! Her røyklegges det forøvrig på nordlandsgrensa! Banebilen, hehe! Yngve Lindgren sin! Her legges det opp til skrens med dodgen! Lindgren i kjent stil! Så ble detfest på lørdagskvelden! Nord-trøndere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 film av min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Skjønner ikke det der syke jaget etter å ligge sideveis. Det er jo mye mer spennende å pushe grenser med rundetider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 rundetider er jo ikke gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå