matsi Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Jeg å cise kjeda oss litt i går så da fant vi ut av at vi skulle ta litt bilder.. JA bildene er tatt med mobil. Men har fiksa litt kjapt på de i PS,(det ene bilde ble litt dårlig på cise sin front da jeg prøvde å fjerne skiltet hans.) kom med ris/ros. . bilene er ikke helt rene heller ettersom at vi ikke fikk vaska før bildene. fulle av vei støv og æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Vært i Østerhus? Blei tøtte bilder ihvertfall Det tredje bilde hadde blitt sinnsykt mye bedre hvis hekkene hadde kommet med på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 digger den grå e36'en! bra bilder, hvertfall med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Vært i Østerhus? Blei tøtte bilder ihvertfall Det tredje bilde hadde blitt sinnsykt mye bedre hvis hekkene hadde kommet med på bildet var i østerhus ja.. tok bare å redigerte noen få bilder.. husker ikke om det bilde der du ser hekkene blei så bra.. men men.. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Var litt mørke bilder, men ellers så disse veldig pene ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 digger den grå e36'en! bra bilder, hvertfall med mobil takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 matsi.. på vegg bildet.. senka du min litt forran?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 ok.. så bare så akkurat passe lav ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 var ute der å snoka litt i dag også tok noen bilder av bare min der.. tenkte å redigere litt nå hvis det blir bra legger jeg det bare ut her.. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 ok.. jepp.. sleng det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 eneste bilde jeg fikk tatt som var god nok kvalitet på te å redigere:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 kunne jo har fiksa litt på nyrene og sprekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 gadd ikke pirke:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Hva heter fargen på din Cice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå