matsi Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Jeg å cise kjeda oss litt i går så da fant vi ut av at vi skulle ta litt bilder.. JA bildene er tatt med mobil. Men har fiksa litt kjapt på de i PS,(det ene bilde ble litt dårlig på cise sin front da jeg prøvde å fjerne skiltet hans.) kom med ris/ros. . bilene er ikke helt rene heller ettersom at vi ikke fikk vaska før bildene. fulle av vei støv og æsj.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Vært i Østerhus? Blei tøtte bilder ihvertfall Det tredje bilde hadde blitt sinnsykt mye bedre hvis hekkene hadde kommet med på bildet Link to comment Share on other sites More sharing options...
håk Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 digger den grå e36'en! bra bilder, hvertfall med mobil Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsi Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 Vært i Østerhus? Blei tøtte bilder ihvertfall Det tredje bilde hadde blitt sinnsykt mye bedre hvis hekkene hadde kommet med på bildet var i østerhus ja.. tok bare å redigerte noen få bilder.. husker ikke om det bilde der du ser hekkene blei så bra.. men men.. ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZhilleN Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Var litt mørke bilder, men ellers så disse veldig pene ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cise Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 digger den grå e36'en! bra bilder, hvertfall med mobil takk for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cise Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 matsi.. på vegg bildet.. senka du min litt forran?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsi Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 nope Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cise Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 ok.. så bare så akkurat passe lav ut.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsi Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 var ute der å snoka litt i dag også tok noen bilder av bare min der.. tenkte å redigere litt nå hvis det blir bra legger jeg det bare ut her.. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cise Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 ok.. jepp.. sleng det ut.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsi Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 eneste bilde jeg fikk tatt som var god nok kvalitet på te å redigere:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cise Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 kunne jo har fiksa litt på nyrene og sprekken Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsi Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 gadd ikke pirke:P hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen! Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Hva heter fargen på din Cice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts