djscream Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hei bmw Telemark Om det er noen av dere andre enn meg som har blitt frastjelt en del bmw deler, osv.. Min bil har blitt ribbet flere ganger, + masse innbrud på rad å rekke i garasjen osv. saken er at Polti her i fjorden er på tryne, jeg VET nøyaktig hvem som gjør dette her. å jeg har navn gitt dem, og gitt de adresser.. Jeg har en god plan om hvordan jeg skal ta dem. Eneste jeg trenger er en eller flere karer som vil bli med.. er litt vansklig å stå alene når man ikke er høyere enn 167 med 5 meter i kjeften. Disse personene jobber ikke, disse LEVER av å stjele fra andre, og de kommer til deg så fort du har noe å ta. Har du spørsmål ? Mvh Moderatoredit (Fredrik): Selvtekt er forbudt... rettshåndhevelse skal utøves av offentlige myndigheter i Norge. Iht. straffeprosessloven §173 kan du pågripe tyvene hvis de tas på fersk gjerning, men du kan ikke planlegge en pågripelse av tyvene i ettertid uten å selv utføre en straffbar handling.
Toro Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Intressangt Er på tide at noen får gjort noe her ja... Men ta alt på pm siden sikkert flere av dem er registrert her inne.
S.Arnesen Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hva tenker du med når du lager en slik tråd?
PenguiN- Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Så du mener at du går ut på et offentlig forum og leter etter folk som kan være med deg å inndrive ting på en mulig ulovlig måte ? (trusler,legemsbeskadigelse osv)..? Blir litt som å si at du skal stjele noen felger fra naboen men trenger å låne jekk og hjulkryss dette her for meg.. At noen villt fremmede står klar til å få juling for deg / anmeldelse pga delaktighet i det du "har en plan om" slår meg som meget usannsynelig med mindre di har blitt svindlet av samme person...kan godt ta ett slag for kompisser, men blir ikke med på døra til villt fremmede med villt fremmede uten å ane begge sidene i saken.
316 Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Eneste jeg trenger er en eller flere karer som vil bli med.. er litt vansklig å stå alene når man ikke er høyere enn 167 med 5 meter i kjeften. Trenger ikke være forsker for å skjønne hva som er planen.
Anbefalte innlegg