Gå til innhold

Bimmers Valg 09


Deep Dish
 Share

Hvilket parti skal du stemme på.?  

298 stemmer

  1. 1. Hvilket parti skal du stemme på.?

    • Arbeiderpartiet
      20
    • Fremskrittspartiet
      223
    • Høyre
      39
    • Kristelig Folkeparti
      2
    • Senterpartiet
      9
    • Sosialistisk Venstreparti
      0
    • Venstre
      4
    • Andre
      3


Anbefalte innlegg

Blant tiltakene som Frp vil gjennomføre i løpet av de første 100 dagene de sitter i regjering er å godkjenne 110 km/t som fartsgrense på E18 i Vestfold, E6 Oslo-Gardermoen og E6 mellom oslo og Svinesund når veien er ferdigstilt. Partiet vil øke fartsgrensene også på andre veier når standarden er på samme nivå som disse tre strekningene.

Ja takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk kjører rimelig fort i 100-sona uansett. Gjerne 120-130.

Mange som kommer tilå tenke" flott! Nå kan jeg ligge i 150 uten å miste lappen!"

150 er fort på Norske veier og norske sjåfører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok Høyre, skulle gjerne sett dem sammen i regjering med Ap, men det skjer vel neppe. :lol:

Litt skremmende at Frp har så mange stemmer. Får Frp igjennom endel av sine forslag er jeg ganske sikker på at økonomien i Norge vil bli kraftig forverret etter ganske kort tid. Heldigvis fungerer jo Stortinget slik at det heller er usannsynlig at det vil skje. Det er mye bra i Frp, men også mye dårlig. Derfor velger jeg heller Høyre, som framstår som mere gjennomtenkt, seriøst og jordnært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kjører rimelig fort i 100-sona uansett. Gjerne 120-130.

Mange som kommer tilå tenke" flott! Nå kan jeg ligge i 150 uten å miste lappen!"

150 er fort på Norske veier og norske sjåfører...

Pendla Elverum - Oslo i 2 år på E6, sent om kvelden som regel. Vil påstå at det er rimelig idiotisk at det bare er 100-sone der, tross alt norske bilister og alt det der. Forresten så leste du tankene mine ganske så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok Høyre, skulle gjerne sett dem sammen i regjering med Ap, men det skjer vel neppe. :lol:

Litt skremmende at Frp har så mange stemmer. Får Frp igjennom endel av sine forslag er jeg ganske sikker på at økonomien i Norge vil bli kraftig forverret etter ganske kort tid. Heldigvis fungerer jo Stortinget slik at det heller er usannsynlig at det vil skje. Det er mye bra i Frp, men også mye dårlig. Derfor velger jeg heller Høyre, som framstår som mere gjennomtenkt, seriøst og jordnært.

x2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...