Gå til innhold

'89 E30 M-Tech 2


Torek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klint på litt malingsfjerner for å fjerne det lille som var av klarlakk.

PHOTOBUCKET KLIKK

Fjerna den dritten som er brukt for å tette felgen så det ikke skulle ta så lang tid å varme opp.

PHOTOBUCKET KLIKK

Ytterring, senter og tønne er nå adskilt fra hverandre.

Virker som han svensken har brukt no gummilignende drit for å tette med, så er det noen som har noen fine idéer til hvordan jeg kan fjerne dette lettest mulig?

Eller er det bare pussing som gjelder?

PHOTOBUCKET KLIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå begynt med tørrsliping av ringene. Dette gjøres da for hånd, så det tar tid :) Pussa med 320 korn nå, men må stikke og kjøpe noe litt grovere i morra. Har fått slipt ned leppa slik at alle kantkjøringsmerker er borte, forutenom et grovt et som rett og slett må bli der(du ser det forøvrig til høyre på ringen, i bildet)..

Regner med dere ser området jeg har begynt å pusse på :)

PHOTOBUCKET KLIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med såpass dype hakk i felgkanten :( Har et par sånne jeg også, og de får bare bli der.

Funka Duxola`n på klarlakken da?

Hvordan er det med irr på felgene dine? Sliter litt med dette jeg siden det går skikkelig inn i selve aluminiumen. Ligger ikke bare utenpå liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjedelig med såpass dype hakk. Men men. Jeg får bare leve med det.

Duxola'n funka som bare fader! :) Jeg lot den sitte på i en snau time, og da var det omtrent bare å spyle det av med et vanlig dusjhode.

Hadde det ikke vært så kaldt ute hadde jeg brukt høytrykkspyleren, og da hadde all klarlakken helt garantert forsvunnet av seg selv.

Jeg har bittelitt irr rundt hele ringen der skruehullene er. Det er såpass lite så jeg tror det skal gå bort med litt grovere papir enn 320.

Skal teste i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker enda. Står mellom 1,5" og 2". Litt usikker på om 2" vil få plass. Mao. blir det uansett ikkeno voldsomme greier.

Hva tror dere? På bildet er det 0,5" kant. Satser vel på 2" tipper jeg.

Edit: Har også tenkt på å sette 8,5 felgene foran for så å kjøpe 3" kanter til 7,5 felgene og sette dem bak, hehe.. Skal sjekke om 8,5 felgene får plass foran uten valsing. Alt avhenger jo av innpresset.

PHOTOBUCKET KLIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..tror det må litt flere pils til før jeg sier meg fornøyd :)

De to hakkene irriterer meg, men jeg får bare leve med det. Jeg skal prøve å pusse nedi hakkene slik at jeg får polert der også.

Da blir det iallefall ikke et mørkt område der slik det er nå, så da synes de forhåpentligvis ikke så godt når jeg får på dekk.

Ikke gratis å kjøpe ny ring heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...