FTE Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Nice, på tide med litt bilder nå ^^ this. Blir bra med røde MHW`s da, misunner deg de altså Blir spennende å se resultatet jaffal. Åssen 3-delte har du kjøpt deg? Eller nevnte du det på Våler..? Husker ikke jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Ja, de kommer vel bilde ila. neste uke. Har egentlig lyst til å vente med å legge ut bilder av bilen før til sommeren slik at jeg kan finne noen litt fine photospots, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å vente så lenge Ja, jeg gleder meg til å prøve på MHW-lyktene. Tror det kan bli kult Hehe..husker ikke sjøl heller. Men takk for turen. Det var som vanlig en stor fryd å sitte på i en så deilig bil! Jeg gliser like bredt hver eneste gang jeg ser den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Det blir knall med de nye baklyktene, Tore! Men felgene tror jeg kommer til å skjemme ut bilen... Haha hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Liten update. Haster litt med å få bilen klar til treff nå, så da har jeg endelig fått ånden over meg! Mangler bare å fuge dem og vrenge på dekk. Edit: Dette er da RS'ene uten spacer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Tror du burde ta med deg vaskeutstyr på treffet for det er en viss fare for at jeg runker på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hahaha. Ta med din egen, så kan vi stå ved siden av hverandre og gjøre vårt fornødne! Testa også på erstatteren til Alpina kopiene jeg solgte i vinter Kommer bilde av de etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Nice Hvilke felger erstattet Alpinaene? Kanskje vi kan få noen bilder fra siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 BBS RS erstatter Alpinaene. Og det blir sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 BBS RS erstatter Alpinaene. Og det blir sweet! Jao, forsåvidt.. RS'ene er jo klare nå, men kopiene ble kun solgt fordi jeg kom over ekte vare med nesten helt likt design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Haha, så at jeg misforstod EirikL nå ja Var ikke RS`ene han lurte på nei. På tide å legge seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Tore KÅÅÅ, denne blir rååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinB Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Deiligaste fargen å ein sinnsykt fin E30 Liker liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Snart roadtrip nåååååå! 8) 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Om det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå