316 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Fishe en dag, Tore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Bare å komme oppover en dag det, så kan vi fishe! Jeg var skikkelig ivrig for et par år siden, men det har liksom daua ut litt de siste par åra. Kanskje på tide å prøve stanga igjen..ja, FISKEstanga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 nei fysj å fy! hehe... dritlekker den e30en din! bildene kunne trengt en lite oppfriskning ps, men ellers var de gode kult med rein i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carloz Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Nydelig bil du har der:) Kunne itte vørti mer perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Fin vogn du har, men ikke ta all fisken og itte i mistra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 nei fysj å fy! hehe... dritlekker den e30en din! bildene kunne trengt en lite oppfriskning ps, men ellers var de gode kult med rein i bakgrunnen Takk for det Mysild Ja, er det noe jeg skal prøve å lære meg i vinter så er det denne PS-tingen dere driver med. Har jo sett eksempler på hvor sykt tøffe bildene kan bli med litt redigering! ..og at DU synes bildene er sånn høvelig bra gjør meg litt stolt , høhø Hehe..reinene likte jeg også. Litt flaks må man ha Skal du til Våler eller? Vil snart se "the dark side" versjonen av E36'n din Nydelig bil du har der:)Kunne itte vørti mer perfekt! Tusen takk! Veldig hyggelig å høre Fin vogn du har, men ikke ta all fisken og itte i mistra. Takker. Hehe..mistra har jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 nei fysj å fy! hehe... dritlekker den e30en din! bildene kunne trengt en lite oppfriskning ps, men ellers var de gode kult med rein i bakgrunnen Takk for det Mysild Ja, er det noe jeg skal prøve å lære meg i vinter så er det denne PS-tingen dere driver med. Har jo sett eksempler på hvor sykt tøffe bildene kan bli med litt redigering! ..og at DU synes bildene er sånn høvelig bra gjør meg litt stolt , høhø hehe... jeg er ikke noe skala å "ta bilder etter" med koselig du syntes det... hehe... nja, skal prøve å komme meg oppover, men er litt usikker på jobb listene, fordi de skal lage nye fra og med 1 sept så får se hvordan det blir, men skal prøve å komme meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Nei, men du har iallefall mer peil. på dette her enn meg, det er helt klart.. Yes, fin-fint. Satser på at du kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 snapper opp litt her og der hehe... jepp, men foreløpig står jeg nok på en 80 % nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Bra bilder med en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 E30 perfeksjonert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Torek, en tro entusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Jeg likte spesielt bildene tatt blant trærne Men seriøst, bilde nr 11 synes jeg var drittøft. Trenger ikke være photoshop og speilrefleks for å være fine bilder. Jeg synes til tider fokuset er mer på det tekniske i redigeringen av bildene enn bilen det faktisk er tatt bilde av. Og det er litt synd, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Tusen takk for alle kommentarene fra dere! Veldig, veldig gøy å lese! Fliid: Takker ydmykt for det EirikL: Ja, jeg likte også de bildene mellom trærne Litt enig i det med redigering også, samtidig som det blir veldig fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå