Torek Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 vanvittig flott E30 du har!! Takker Da er tydeligvis sommersesongen over(den kom vel strengt talt aldri heller) hvis man skal dømme ut ifra bildet under, så da er det på tide å sette BMW'n i garasjen og se frem til neste sesong igjen. PHOTOBUCKET KLIKK Imens så skal jeg prøve å få disse felgene til å se presentable ut. Ser frem til å få prøve disse på bilen! Trur kanskje jeg skal gå for litt breiere ytterringer på bakfelgene Utseendet på felgene blir heller ikke av den tradisjonelle sorten. PHOTOBUCKET KLIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Åååå, det kommer til å bli så rått med 17" BBS RS! Kjenner jeg allerede gleder meg til neste sommer for å se hvor bra dette blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Ja, jeg gleder meg jeg også Nye muttere og skruer er bestilt, så ting skjer iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Dette blir tøft! Hvordan fikser du det med bredere ytterringer? Kjøper du de løse og skrur dem på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Japps, det er helt korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Fett! Den bilen kommer til å bli sinnsyk med de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Det var forresten noen lekre bilder av bilen din på hjemmesiden til Marius Aasheim. Flink fotograf:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Fett! Den bilen kommer til å bli sinnsyk med de felgene. Takker. Da er vi to! Jeg følger spent med i tråden din. Det var forresten noen lekre bilder av bilen din på hjemmesiden til Marius Aasheim. Flink fotograf:) Ja, han er meeeget dyktig. Skal se om jeg klarer å lure med han ut neste sommer også, når "ny-felga" er på bilen høhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Den ble bare perfekt med orange blinkers foran, Fjern sotinga på lyktene også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Hehe..det er fjernet på to av lyktene da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Perfekt bil, selge Alpina-felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Perfekt blir det vel omtrent aldri, men det er vel samtidig litt bra også Nei, tviler på at de ska selges. Har iallefall ingen planer om det. Greit med to sett felger når man blir lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Du har to veldig pene biler Tore! Spent på hvordan felgene blir.. Har du planer om å lakke de, eller bare polering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Takk for det JonasD! Planene er lakkering og polering ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tore, må ikke være så egoistisk, del med oss andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå