Torek Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ja, begge bilene finansieres ene og alene av meg, så da velger jeg å gjøre det som er mest økonomisk ut ifra det uøkonomiske(nemlig å ha to biler). Vinterbilen/bruksbilen er grei den ja! Fornøyd hittil, enda jeg ikke har prøvd den på snø enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnardo Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bilen er vakker som en nyslipt diamant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Da har jeg omsider begynt å dele RS felgene og skal om ikke lenge kjøre igang med pussing og polering Blir spennende ooooog sikkert et litt langtekkelig arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Bra Tore! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Men tenk på det resultatet du ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Håvard: Ja, allerede nå..*kremt* EirikL Ja, det blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Bra Tore! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Herlig bil! Helt sikker på at jeg har kommentert den før, men ingen problemer med å si igjen at dette virkelig var LEKKERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Thæænk you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Bilen din er så utrolig riktig! Vet ikke helt om jeg liker tanken på at du skal bytte ut Alpina'ene, men får vel stole på deg Har ikke gjort mye feil med bilen enda hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Fremkommelighet + GØY = QUATTRO NESTEN riktig, skal fikse feilen jeg: Fremkommelighet+GØY = BMW IX Torek: ufattelig flott e30, virkelig en pen bil med rette felger og stuk! bra den blir tatt godt vare på av en bmw entusiast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Blir det noen bildeoppdateringer av felgoppussingen etterhvert da? Har du fått løsna den gjenstridige felgringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Leadfoot: Takk for det Jeg liker den du har veldig godt også! Thehe..Alpinaene blir ikke solgt, så hvis RS'ene skulle skuffe så er ingen skade skjedd StrexX: Hehehe..IX er ikke feil, men jeg ville ha turbo også serru. Derfor ble det som det ble 635csi: Ja, må vel få slengt ut noen bilder etterhvert. Har fått løs den forbanna ytterringen nå, hehe. Den satt en smuuule godt Her kommer noen bilder bare for syns skyld. Boooring ..dette er da tilstanden på to av ringene. Ringene til bakfelgene skal byttes da jeg vil ha breiere kant bak PHOTOBUCKET KLIKK Spent på hvordan dette skal gå. Første gang jeg begir meg ut på renovering av felger hehe.. Tålmodighet er en dyd! Blir mest moro tror jeg..iallefall når de er ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Så søt a, sitter i kjellern til a mor : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå