Gå til innhold

Min 2. E36 Coupé - Masse bilder, hva mer bør på?


 Share

Anbefalte innlegg

Ble en ny en etter et uhell med den forje.

Kommer noen bilder ifra da jeg kjøpte den og videre di 14 dagene jeg har hatt den,,

i2yxxetq3cej2pq5ayz3.jpg

dagen etter jeg hentet den

rdnmd71l9wvh7gucp8ao.jpg

vasket over den litt

3pdy39lxflkrzqgs9mkz.jpg

puofjxj8xhf78y1k7b0l.jpg

19" ifra GS, 225/35-19 & 245/30-19 på 9,5"

reud73xjn9de1zl413or.jpg

Måtte bli AE på denne også:P

4njbm9n5z265go4yi11l.jpg

Spredere

f09xq5ytiub2q3sad8pi.jpg

Nye lykter

hg8bpzghjprt26q43qjq.jpg

byttet felger etter at det andre subbet nå med 8,5x19 235/35-19 foran og bak, og sota siderutene bak

gdk370d9lfwggkih1yjy.jpg

ny grill

3rji10m9h1mfndyp0sih.jpg

_ fornøyd, men må nok senkes - råd?

Siste bildene, fått en kjapp behandling av lakken, har bare en dritt poleringsmaskin, frem til jeg får igjen min skikkelige ifra service...

j0nl561xoi9nt29qvw7x.jpg

vadp3wkvyg83pnxb0bu1.jpg

un6ba6asy63wsh6nbyco.jpg

w5z6h0c7zalt30hnyngd.jpg

aqh86rz6ypeclxumgply.jpg

l3xzkq805rs9m3xltdfr.jpg

lnl6p1p7elgrq93m5a5k.jpg

xi7qocafyn68ngs6zw98.jpg

382f6b81kwd1gxatwvej.jpg

tvdfly88wioihfwp1782.jpg

i6aa0obqw3nadpy57nri.jpg

std8wlqre46y9cvc2sh6.jpg

unbeo1888x1huvor1dd9.jpg

j7sw95oifanxmo188jei.jpg

Ikke akkurat noe øyesten, men helt ok bruksbil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening av med crom lyktene å blinkers i noe mere orginal,sota bakviduer er harry å ikke pent..

Dobble enderør,M-teck sidelister/skjørter å bakfanger,ny speil å bedre senk så begynner det å hjelpe :wink:

Bilder innvedig ? skinninteriør,armlene,3 eika ratt,girkule med lys så begynner det å bli bra :wink:

Pen å grei bil det er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening av med crom lyktene å blinkers i noe mere orginal,sota bakviduer er harry å ikke pent..

Dobble enderør,M-teck sidelister/skjørter å bakfanger,ny speil å bedre senk så begynner det å hjelpe :wink:

Bilder innvedig ? skinninteriør,armlene,3 eika ratt,girkule med lys så begynner det å bli bra :wink:

Pen å grei bil det er det :)

skulle egentlig hatt sorte frontlykter, men dem hadde ikke igjen fler hos GS da jeg var der:/ derfor ble det sånn. Filmen på siderutene bak var noe jeg bare måtte prøve, hadde aldri lagt på film selv, men den skal av igjen, å proff sote alle rutene.

Satte bare på det 3" simons greine jeg hadde her, men skal bytte det enderøret med dobble som knekker oppover. M-tech listene og deffuisern er bestilt=) bytte speil er harry. Men anngående senking trenger jeg råd, iforhold til at jeg har store felger.

68ibtgulujr178joueu9.jpg

Eneste bilde jeg fant i farta, rattet, girkula, matte settet er der, skal sette inn pedalsett og fotstøtte i m-tech, hvite instrumenter og innfelt tft skjerm er satt innog armlenet må kjøpes snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få litt mer stuk på den, ser sigen ut bak :)

Ellers var den pen :D

Det kommer;) Vet ikke om det er at fjærene er slitene eller om denna digre basskasse gjør at den er såpass nedpå, men tro meg den skal ut bare jeg får kommet igang med å koble annlegg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød E36 coupe er sjelden feil og denne ser jo slett ikke verst ut. Kjøp høydejusterbart senkesett, så finner du til slutt den perfekte senken for bil og felger. KW, Bilstein, Spax eller Supersport blir vel ofte brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød E36 coupe er sjelden feil og denne ser jo slett ikke verst ut. Kjøp høydejusterbart senkesett, så finner du til slutt den perfekte senken for bil og felger. KW, Bilstein, Spax eller Supersport blir vel ofte brukt.

Takk for det=)

Tror nok det blir det, bare få susa meg avgårde, litt mye å henge fingrene i om dagen, men syns nå jeg har fått gjort endel på den tiden jeg har hatt den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil!

Den skriker etter litt senk, ser jo ut som en Suv ellers :lol:

Ang eksos så kan det være kult med dtm stusser, men sammen med org fanger(selv med "m-tech" innsats) så blir den stikkende så langt ut at det bare ser stygt ut.. Dtm er dødsharry når du ser hele knekken etc utenfor fangeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Så veldig pen ut denne her! Hva heter fargen?? :) Eneste jeg ville satt fingeren på, var kanskje og tone fremre sideruter, så det blir i ett med de bak, ble litt tamt. :) Kanskje fått den enda mer ned, og noe mtech plast, hadde blitt perfekt! ;) Skal følge med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig pen ut denne her! Hva heter fargen?? :) Eneste jeg ville satt fingeren på, var kanskje og tone fremre sideruter, så det blir i ett med de bak, ble litt tamt. :) Kanskje fått den enda mer ned, og noe mtech plast, hadde blitt perfekt! ;) Skal følge med her.

Resten av rutene kommer, men hvis du ser reg nummeret, så skal den inn i januar, så har ikke giddi å satt den inn til toning ennå..

Med 30mm senk bak subber det med tre i bilen, og foran er den ikke senka mer enn 40, gs mente det ikke kom til å gå med 60, når jeg har 19", og er ikke interessert i å måtte ødelegge hjulbuene mine, når di er 110% ennå bilen har rulla over 260,000km...

Det er orginal lakken ihvertfall.. skal se etterpå jeg, men står etteller annet med rot vet jeg.

folk som ser bilen min lurer på om den er nylakkert osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...