Gå til innhold

Rå 520IA selges


Tåmz'n
 Share

Anbefalte innlegg

Skal nå selge min Bmw 520ia.

Bilen er en 96 modell som har rundet 255 000 på telleren, men er like behagelig å kjøre fordi. Nylig byttet servopumpe, luftfilter, pollenfilter, oljefilter og olje.

EU-godkjent rett før jul.

* Tøffe, kostbare 20" felger, 8,5" med 225/30-20 dekk fram

10" med 255/30-20 dekk bak.

* Nye 16" M5 felger med Vredestein piggdekk.

* Godkjent senket i vognkort.

* Angeleyes med lyktspoilere fram, sotet lykter bak, orginale følger med.

* Proffsotet ruter hele veien, følger med blanke framruter.

* M5 frontfanger med catkiller under.

* Rieger sideskjørt og hekkskjørt.

* Bakrutesenker.

* Facelift grill.

* M-flipp spoiler på bakluke.

* M-speil.

* Sportseksos med dobbel utblås.

* Ac Schnitzer dekor på sidene som pynter opp bilen veldig.

* Original høytalere byttet ut med Rockford, Kenwood mp3/usb spiller.

Spør vist du lurer på noe, kom med forslag i evt. bytte.

xblu38d5rmk1km8rf51g.jpg

80ev3vq6ywz1t8e6za2y.jpg

i5z2bi72a6dxpgx6qgl2.jpg

25mw88sidulyxpjp58g4.jpg

2xqdlkd8plu7a11firzm.jpg

Prisen er satt til 110 000.

Åpen for bud, ikke skambud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser fin ut den, men det som ødela slagsannonsen for min del var overkill bruk av Photoshop. (også de 3 wunderbaumene i speilet:))

Hvis du ikke er interrisert i bilen så synes jeg det er ubehøvelig å skrive slik. Dessuten har jeg ikke brukt photoshop, har bare ett helt enkelt program som var med kameraet der det går å få bildene klarere og få frem fargene bedre.

Og di wunderbaumene er vell vær sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser fin ut den, men det som ødela slagsannonsen for min del var overkill bruk av Photoshop. (også de 3 wunderbaumene i speilet:))

Hvis du ikke er interrisert i bilen så synes jeg det er ubehøvelig å skrive slik. Dessuten har jeg ikke brukt photoshop, har bare ett helt enkelt program som var med kameraet der det går å få bildene klarere og få frem fargene bedre.

Og di wunderbaumene er vell vær sin smak :)

Tror at bilen selger bedre om du tar bort di Wunderbaumene ja, de fleste synes det ser Harry ut og tenker at dette er en uansvarlig ungdom med engang.

Ikke noe kritikk ment generelt mot deg, men jeg bare sier det de fleste mener, det tar deg 1 sekund å fjerne de, så kan du heller henge de opp igjen etter at bilde er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser fin ut den, men det som ødela slagsannonsen for min del var overkill bruk av Photoshop. (også de 3 wunderbaumene i speilet:))

Hvis du ikke er interrisert i bilen så synes jeg det er ubehøvelig å skrive slik. Dessuten har jeg ikke brukt photoshop, har bare ett helt enkelt program som var med kameraet der det går å få bildene klarere og få frem fargene bedre.

Og di wunderbaumene er vell vær sin smak :)

Vel, bildene er manipulert det er det som ødelegger. Bare konstruktiv kritikk. Jeg har heller ikke noe imot wunderbaum. har en NewCar liggende skjult selv.

Men når jeg selger bil så fjerner jeg alt av fjas og tar bilder slik at potensiell selger faktisk ser bilen slik den er.

Sier ikke at bilen din ikke er som bildene viser, men man ser på fargene at de bildene har hatt en real runde i et bildeprogram. Dette var forslag fra meg for å gjøre salget lettere for deg. Trenger ikke å ta det personlig.

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...