Gå til innhold

Gull-bimmer'n


Bmw_smurfen
 Share

Anbefalte innlegg

Stig: jupp, og den var d... men kjører med mappen til en annen nå, så bilen går bedre også og er mer lettkjørt... godt å få brukt den litt igjen... hehe, skulle ikke ha solgt den vettu :D

Draget, hmmm... er ingen ketshup effekt liksom, mer et jevnt drag fra bunnen av men merker d kommer noen hester til etterhvert :) går bra... slirer på 2 gri på gasspådrag (tørr asfalt)... hvis dette ble noe svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig: jupp, og den var d... men kjører med mappen til en annen nå, så bilen går bedre også og er mer lettkjørt... godt å få brukt den litt igjen... hehe, skulle ikke ha solgt den vettu :D

Draget, hmmm... er ingen ketshup effekt liksom, mer et jevnt drag fra bunnen av men merker d kommer noen hester til etterhvert :) går bra... slirer på 2 gri på gasspådrag (tørr asfalt)... hvis dette ble noe svar...

Du kjører med mappen til en annen og nå går den bedre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, får se hva j sier da du dukker opp dah :)

ja, ikke bedre i den forstand, men går ikke ujevnt og lugger liksom... er mer kjørbar, og uten fjusking... om du forstår, før så gikk den å motarbeidet seg slev, så sant en ikke hadde full gass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

To nye bøttestoler med understell selges....

bud....

ca Mål av stolen:

fester under: 30cm lange og 41cm fra den ene skinnen til den andre.

høyde på stolen: 95cm

bredde på rygg med støtter: 56cm unten:36cm

lengde på sete: 53cm

"sitteplass": 36cm x 30cm

iu274p3gczrs0gxt8qla.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten liten snutt....

Aahhhh, endelig noen som vet hva dem driver med!!

Varmer dypt i mitt bmw hjerte å se at det finns flere der ute som faktisk kan ratte e30 turbo utn slike elendige "drifte" stunt man ser hele tiden!

STÅ PÅ!!!! :D:D

Det der er jo kvardagskost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten liten snutt....

Aahhhh, endelig noen som vet hva dem driver med!!

Varmer dypt i mitt bmw hjerte å se at det finns flere der ute som faktisk kan ratte e30 turbo utn slike elendige "drifte" stunt man ser hele tiden!

STÅ PÅ!!!! :D:D

Synes nå det der så ut som et "drifte stunt" jeg. :P

Etter å sett diverse filmer av e30 med turbo, får jeg inntrykk av at det ikke er mulig å plante effekten i bakken uten hjulspinn. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten liten snutt....

Aahhhh, endelig noen som vet hva dem driver med!!

Varmer dypt i mitt bmw hjerte å se at det finns flere der ute som faktisk kan ratte e30 turbo utn slike elendige "drifte" stunt man ser hele tiden!

STÅ PÅ!!!! :D:D

Synes nå det der så ut som et "drifte stunt" jeg. :P

Etter å sett diverse filmer av e30 med turbo, får jeg inntrykk av at det ikke er mulig å plante effekten i bakken uten hjulspinn. Stemmer dette?

Det er fullt mulig å plante effekt i bakken uten hjulspinn, man må berre vere litt rolig på gir,clutch og gass akkurat i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten liten snutt....

Aahhhh, endelig noen som vet hva dem driver med!!

Varmer dypt i mitt bmw hjerte å se at det finns flere der ute som faktisk kan ratte e30 turbo utn slike elendige "drifte" stunt man ser hele tiden!

STÅ PÅ!!!! :D:D

Det der er jo kvardagskost :)

Ikke for å være frekk, men har da sett noen av de filmene dine, og det kan ikke på sammenlignes på noen måte.

Slik gjør jeg det også, noen rundinger i 2.gir til det ryker og så 3-4 gir mens røyken stååår ut av skjermene!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...