Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stig: jupp, og den var d... men kjører med mappen til en annen nå, så bilen går bedre også og er mer lettkjørt... godt å få brukt den litt igjen... hehe, skulle ikke ha solgt den vettu :D

Draget, hmmm... er ingen ketshup effekt liksom, mer et jevnt drag fra bunnen av men merker d kommer noen hester til etterhvert :) går bra... slirer på 2 gri på gasspådrag (tørr asfalt)... hvis dette ble noe svar...

Skrevet
Stig: jupp, og den var d... men kjører med mappen til en annen nå, så bilen går bedre også og er mer lettkjørt... godt å få brukt den litt igjen... hehe, skulle ikke ha solgt den vettu :D

Draget, hmmm... er ingen ketshup effekt liksom, mer et jevnt drag fra bunnen av men merker d kommer noen hester til etterhvert :) går bra... slirer på 2 gri på gasspådrag (tørr asfalt)... hvis dette ble noe svar...

Du kjører med mappen til en annen og nå går den bedre???

Skrevet

hehe, får se hva j sier da du dukker opp dah :)

ja, ikke bedre i den forstand, men går ikke ujevnt og lugger liksom... er mer kjørbar, og uten fjusking... om du forstår, før så gikk den å motarbeidet seg slev, så sant en ikke hadde full gass....

• 3 weeks later...
Skrevet
En liten liten snutt....

Aahhhh, endelig noen som vet hva dem driver med!!

Varmer dypt i mitt bmw hjerte å se at det finns flere der ute som faktisk kan ratte e30 turbo utn slike elendige "drifte" stunt man ser hele tiden!

STÅ PÅ!!!! :D:D

Skrevet

To nye bøttestoler med understell selges....

bud....

ca Mål av stolen:

fester under: 30cm lange og 41cm fra den ene skinnen til den andre.

høyde på stolen: 95cm

bredde på rygg med støtter: 56cm unten:36cm

lengde på sete: 53cm

"sitteplass": 36cm x 30cm

iu274p3gczrs0gxt8qla.jpg

Skrevet
En liten liten snutt....

Varmer dypt i mitt bmw hjerte å se at det finns flere der ute som faktisk kan ratte e30 turbo utn slike elendige "drifte" stunt man ser hele tiden!

Det der er jo kvardagskost :)

Skrevet
En liten liten snutt....

Synes nå det der så ut som et "drifte stunt" jeg. :P

Etter å sett diverse filmer av e30 med turbo, får jeg inntrykk av at det ikke er mulig å plante effekten i bakken uten hjulspinn. Stemmer dette?

Skrevet
En liten liten snutt....

Synes nå det der så ut som et "drifte stunt" jeg. :P

Etter å sett diverse filmer av e30 med turbo, får jeg inntrykk av at det ikke er mulig å plante effekten i bakken uten hjulspinn. Stemmer dette?

Det er fullt mulig å plante effekt i bakken uten hjulspinn, man må berre vere litt rolig på gir,clutch og gass akkurat i starten :)

Skrevet
En liten liten snutt....

Det der er jo kvardagskost :)

Ikke for å være frekk, men har da sett noen av de filmene dine, og det kan ikke på sammenlignes på noen måte.

Slik gjør jeg det også, noen rundinger i 2.gir til det ryker og så 3-4 gir mens røyken stååår ut av skjermene!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...