Gå til innhold

E30 325Turbo


saure89
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Takk for d:) funka greit til litt ut på dagen då eg begynte å få problem me kjølinga. viste seg at det va vannpumpa. ska legge ut et bilde av det. Skrua ut pumpa i stad. lagt seg en alu bit i mellom skovlane slik at den har slete ut pumpehuse slik at d har blitt for stor klaring mellom skovla og huse.

Filma en del me gopro kamera sjøl so ska redigere d litt so ska ej legge ut noke filma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurdere e30meet. men kordan opplegge der er? mykje kjøretid eller blir en ståndes masse i kø osv?

har vell heat på 12min elns, så er kjøring per 15min, bytter mellom spor og drift (annenhvert),

når jeg var der ifjor så måtte jeg stort sett bare vente på at det heatet som var når jeg la meg i kø måtte bli ferdig.

er vell potensielt 21t kjøretid på de 2 dagene, så de fleste burde klare å rase fra seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Lenge sida det he vorte skreve noke her no. Noken so he noken gode tips til kar en kan kjøpe smidde stempel råda til m20 til fornuftige prisa?. Drive å laga til en ny motor me diesel vei og diverse. Veit dei he på pff, men synst det e noke stive prisa me 12 tusen for et sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått bestilt stempel og diverse. Så må vel til å begynne på bilen snart:P

Lure på å prøve kopparring toppakkning dinna gongen her. ka erfaring folk har me det? må en frese ut noke spor i blokka til det`?. Har ikkje hatt noke problem me mls pakkning. men har kjørt under 1.5 bar ladetrykk. Rekna me eg må nermare nerme mej 2 bar dinna gongen her får å få ønska effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...