|Ole| Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 hørt det samme ej me. men trukje ej e sett noken so er godkjente liksom. Eg veit om en bil som gjekk igjennom med halvbur her for ikkje så lenge siden men veit ikkje om det blei skreve i vognkort, det tviler eg egentlig på
e30 tic Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 hørt det samme ej me. men trukje ej e sett noken so er godkjente liksom. Eg veit om en bil som gjekk igjennom med halvbur her for ikkje så lenge siden men veit ikkje om det blei skreve i vognkort, det tviler eg egentlig på du skriver det jo selv, mn hva man får gjennom EU, har lite med hva man får gjennom hos bt
saure89 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 eu-kontroll bekymere eg mej ikkje for. er jo bilmekaninkiar so. Mein greit å ha d meste lovlig.
limping00 Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 spørsmål: hvorfor sveises vannkanalene i toppen? kjører du med orginal gir og diff? har en e30 på hånd og lurer på turbobygg derfor må jeg bare spørre litt:P
saure89 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 sveisa toppen for folk har hatt problem med at dei sprekker mellom forbrenningskammere og kjølekanalane. Kjøre org kasse og orgdiff med brems
saure89 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 fått laga/lakka meg noen spinne/bane felger.
stensheim Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Griselekker bil m-tech2 styling er så pent på E30, jeg og vil ha!!
saure89 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Vist noken har liggandes komplett tannstang med servo til e30 liggandes so er jeg intrisert i det. ska bygge om til servo. e36 tannstang kan kansje ver av interesse. Ka som må til for å få e36 tannstanga til å passe?
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Vist noken har liggandes komplett tannstang med servo til e30 liggandes so er jeg intrisert i det. ska bygge om til servo. e36 tannstang kan kansje ver av interesse. Ka som må til for å få e36 tannstanga til å passe? Veit om ei servo tannstang til fra E30 du kan kjøpe, er ikkje lenger en att du kan komme å hente den fra ørsta til førde
saure89 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Veit om ei servo tannstang til fra E30 du kan kjøpe, er ikkje lenger en att du kan komme å hente den fra ørsta til førde Hehe, er faktisk ikkje så langt herfra til førde nei;) har mest lyst på e36 tannstang då den ska vere kortare rattuslag på? helvete å må ratte so mykje. Men ska ta kontakt vist ej ikkje finner noke anna:)
e30 tic Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 eg har også ei fullt fungerende og komplett stang for salg
saure89 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Har då begynt på bilen igjen. Tatt ut intriørett å begynt å sveise bur. Har handla inn halvbur med dørstrøvere og bøtterstoler med 4 punkstseler. Z3 tannstang er også kjøpt å vil bli montert etter kvart. Holder kun på me bilen i helgene foreløbig.SÅ blir litt dårleg med opptateringer. Men når snøven forsvinner blir det å hente den så jeg for ha den på jobben å holde på me den i vekene og:).
saure89 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Har då begynt på bilen igjen. Tatt ut intriørett å begynt å sveise bur. Har handla inn halvbur med dørstrøvere og bøtterstoler med 4 punkstseler. Z3 tannstang er også kjøpt å vil bli montert etter kvart. Holder kun på me bilen i helgene foreløbig.SÅ blir litt dårleg med opptateringer. Men når snøven forsvinner blir det å hente den så jeg for ha den på jobben å holde på me den i vekene og:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå