Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel kjøper du min kjøper jeg din! :D

Hehe, blir nok sittenes uten bil en liten stund framover ser det ut som så får nøye meg med å låne bilen til a mor sålenge! ;)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lenge har det stått tilsalgs? Synes egentlig prisen virket relativt grei jeg.

Bilen er jo meget pen å se til. Kanskje km.stand skremmer endel folk? Ikke at den er så forferdelig høy, men for min del styrer jeg unna biler som begynner å dra på km.standen.

Du får håpe det dukker opp en kjøper snart:)

Skrevet

I disse dager tror jeg folk er mer tilbakeholden på kjøp av bil og kanskje BMW da de assosierer dette med bensinslukere :(

Er synd dette. Selv har jeg lyst å selge bilen min og, ikke fordi den drikker bensin. Men jeg vil ha noe som drar skinnet av pølsa... BMW såklart. Sikler på Z4, 330ci og alt av 330d og 530d :P

Men trenger mer spenn...

Uansett, nydelig bil og hadde vi ikke hatt et så trangt marked hadde denne bilen gått fort. Lykke til!

Skrevet
Lenge har det stått tilsalgs? Synes egentlig prisen virket relativt grei jeg.

Bilen er jo meget pen å se til. Kanskje km.stand skremmer endel folk? Ikke at den er så forferdelig høy, men for min del styrer jeg unna biler som begynner å dra på km.standen.

Du får håpe det dukker opp en kjøper snart:)

Har ikke stått mer enn 10-11 dager, men ser det står en del ''slike'' biler tilsalgs på finn.no som har stått der omtrent like lenge så mulig det er en dårlig periode for bilsalg nå?

Km.stand vil jeg ikke si er spesielt høy i forhold til hva disse bilene kan gå. Men dette er jo opp til hver enkelt selvfølgelig. Kan garantere at bilen er i god stand ihvertfall! :)

Alle servicer er fulgt og bilen er godt vedlikeholdt samt kun hatt 3 eier fra 2001. Voksen dama eide den fra 01-07 så har ikke vært en mange eid bil med mye slitasje iallefall. :)

Skrevet
I disse dager tror jeg folk er mer tilbakeholden på kjøp av bil og kanskje BMW da de assosierer dette med bensinslukere :(

Er synd dette. Selv har jeg lyst å selge bilen min og, ikke fordi den drikker bensin. Men jeg vil ha noe som drar skinnet av pølsa... BMW såklart. Sikler på Z4, 330ci og alt av 330d og 530d :P

Men trenger mer spenn...

Uansett, nydelig bil og hadde vi ikke hatt et så trangt marked hadde denne bilen gått fort. Lykke til!

Ja, mange som syns 6'erne til BMW bruker en del suppe så kan jo ha noe med det å gjøre. Men altså, har man en 2.2L rekke 6'er på 170hk og itillegg automat så er det jo klart den vil ha litt på mila, men får den nedi 0.9-1.0 på pen kjøring - noe jeg ikke syntes er alt for ille til disse bilene å være.

Hehe, hvem har ikke lyst på en bil som går fælt? ;) Er Bmw og Audi frelst og har tittet mye på S3 bl.a. Fikk låne en slik ifjor sommer og de bilene går bra altså! Så får nok spare opp litt penger til en slik etterhvert. :)

Skrevet
Da har jeg funnet meg ny bil så denne må bort!

Ble det S3 ? :)

Tror ikke jeg får råd til det nå desverre.. Sett på VAG men sier ikke hva ennå ;)

Skrevet

Ingen som har lyst på en tøff E46 Coupé? :)

MÅ vekk grunnet kjøp av ny bil!

Pris kan diskuteres noe, men KUN seriøse hendvendelser da jeg har hatt utallige useriøse siste uka.

Skrevet

Fortsatt tilsalgs folkens! ;)

Lurer på om folk ikke kan lese.. Står med STORE bokstaver i annonsen at jeg kun vil ha seriøse henvendelser, men alikevel har det ringt 3 stk som prater og prater og sier de skal ringe opp igjen da de er veldig interesserte men gjør de det? neiida..

Men nok om det, bilen må bort da andre planer er klare. :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...