Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ser at Dr_S som i tradisjon har startet vestfold kolonne tråden er sent ute iår og at vi i Drammens omkretsen har blitt like mange som de andre kolonnene syntes jeg vi kan ha vår egen tråd. Vi kan godt slenge oss på de andre kollonene men føler for roligere tempo slik som f,eks Telemark kollona.

Innsjekk førermøte lørdag er: kl 0830-0930.

Syntes vi bør ta utgangs punktet i annkomst 0830.

Tror det vil bli noe slikt som:

- avreise Hokksund Langerud (by the way) kl 0510

- avreise kl 0530 Kjellstad Drammen.

- avreise kl 0700 Skedsmokorset.

Her blir det rolig tempo som mål og regel at enn har ansvar for bil bak er med i speila.

Kan noen sjekke ut rute, tid.. på gulesider med f,eks Kongsvinger som via med link så skal jeg opdatere tråd tekst, reise rute etc etter hvert i tråden?

bnw5lpsovoo5ieyg85l5.jpg

axboo9ycyagp15wfl2oe.jpg

Fyr løs gutta ;-)

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
synd jeg går glipp av denne, men da dere reiser ligger jeg antagelig å sover ut rusen på hotell-central i elverum allerede :wink:

Ææ grattis, kommet med på førertreninga fredag :-)

lthslnoxmf509mm6gjpa.jpg

Skrevet
Jeg og noen venner planlegger å kjøre på søndagen.

Må man melde seg opp noen sted for å kjøre eller er det drop in?

Kollona er gratis, men kjøring på bane må enn være medlem for å kunne kjøre. Mulig det går ann tegne medlemskap oppe på våler. Ta kontakt med styret i bmwccn for 100% svar.

Mulig å hoppe på kollonnen underveis? Dere kjører vel forbi Oslo omtrent, så hvor er det greit og slenge seg inn? :)

Nå vet jeg ikke hvor i Oslo du bor men vi kjører motorveien opp til første stopp skedsmokorset. Så anbefaller egentlig stå på ei utkjøring og slenge seg på. Alternativt være med fra skedsmokorset.

Skrevet
synd jeg går glipp av denne, men da dere reiser ligger jeg antagelig å sover ut rusen på hotell-central i elverum allerede :wink:
Får egen fredags kollone med deg, Hans Wilhelm og Hagenisse da?
Skrevet

Kollona er gratis, men kjøring på bane må enn være medlem for å kunne kjøre. Mulig det går ann tegne medlemskap oppe på våler. Ta kontakt med styret i bmwccn for 100% svar.

Jeg er medlem i bmwccn, men tenkte på at må man si fra på forhånd at jeg vil kjøre på bmwdagene på banen eller er det drop in

Skrevet

Skal dere kjøre om Kongsvinger? Vet ikke om jeg ville ha anbefalt det, men det får så være... Slenger meg på fra Elverum til Våler, er bare et kvarter, men får hvertfall følelsen av å kjøre i kolonne. :)

Skrevet

Jeg er medlem i bmwccn, men tenkte på at må man si fra på forhånd at jeg vil kjøre på bmwdagene på banen eller er det drop in

Det er bare å møte opp.

Skrevet

Er det noen som har en finger med i CCN her forresten? Jeg har vært medlem i snart et halvt år, men har enda ikke fått medlemskort... Eneste "beviset" jeg har for at jeg er medlem er klistremerke, et par blader og en nøkkelring...

Skrevet

Skulle gjerne blitt med, men ser ut som det blir en liten tur innom Gatebil på Lørdag først gitt :wink:

Skrevet
Skal dere kjøre om Kongsvinger? Vet ikke om jeg ville ha anbefalt det, men det får så være... Slenger meg på fra Elverum til Våler, er bare et kvarter, men får hvertfall følelsen av å kjøre i kolonne. :)
Hvorfor vil du ikke anbefalle Kongsvinger?
Er det noen som har en finger med i CCN her forresten? Jeg har vært medlem i snart et halvt år, men har enda ikke fått medlemskort... Eneste "beviset" jeg har for at jeg er medlem er klistremerke, et par blader og en nøkkelring...

Ta kontakt med Hedi : http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/profil/kontakt.htm

Skrevet

Tror ikke det er så mye kortere, så er det bomstasjon der... Det er vel en 6 mil fra Kongsvinger til Vålerbana også. Går riktignok sakte på E6 mellom Gardermoen og avkjøringa til riksvei 3 pga veiarbeidet med den nye E6'n men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...