hagenisse Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Elendige greier Gunnar. Ta turen og luft 7'ern!
Glenno Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Har aldri sett Kjetil kjøre så sakte verken før eller etter den turen.. Jeg likte bedre året etterpå. I år blir det nok ikke noe tur på meg. M5en er ikke klar, 7eren er uaktuell og den siste kommer fra feil tysk by. Hat ikke fått med meg at du har handla m5 igjen jeg Gunnar. Har du noen tråd liggende ute?
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Har aldri sett Kjetil kjøre så sakte verken før eller etter den turen.. Jeg likte bedre året etterpå. I år blir det nok ikke noe tur på meg. M5en er ikke klar, 7eren er uaktuell og den siste kommer fra feil tysk by. Har du meldt deg inn igjen?
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Har aldri sett Kjetil kjøre så sakte verken før eller etter den turen.. Jeg likte bedre året etterpå. I år blir det nok ikke noe tur på meg. M5en er ikke klar, 7eren er uaktuell og den siste kommer fra feil tysk by. Hat ikke fått med meg at du har handla m5 igjen jeg Gunnar. Har du noen tråd liggende ute? Er vel en svensk M5 han har handla sammen med nautilus? Mener jeg..
Gunnar Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Hat ikke fått med meg at du har handla m5 igjen jeg Gunnar. Har du noen tråd liggende ute? Ja-a. Vi startet en da vi hadde hentet bilen. Det har dessverre ikke skjedd stort siden da. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=117919 Håper vi kommer sterkere tilbake senere. Hvis den ikke går i deler i stedet.. hehe.
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 med fare for å ødelegge tråden litt, men er familiekjøring gratis egentlig?
Glenno Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Hat ikke fått med meg at du har handla m5 igjen jeg Gunnar. Har du noen tråd liggende ute? Ja-a. Vi startet en da vi hadde hentet bilen. Det har dessverre ikke skjedd stort siden da. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=117919 Håper vi kommer sterkere tilbake senere. Hvis den ikke går i deler i stedet.. hehe. Lenge siden sett og prata med deg nå Gunnar, vært hyggelig om du tok turen på treff igjen snart .Kan noen sjekke ut rute, tid.. på gulesider med f,eks Kongsvinger som via med link eventuelt kart som bilde her i tråden.
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 med fare for å ødelegge tråden litt, men er familiekjøring gratis egentlig? Jess!
Glenno Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 med fare for å ødelegge tråden litt, men er familiekjøring gratis egentlig? Jess! Har vel vært vanlig at dette går under utsillings/parkerings kontigenten tidligere år så går vel ut ifra samme gjelder i år også.
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 toppers... er i forhandlinger med jobben om å få fri, så muligens jeg dukker opp
Glenno Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 toppers... er i forhandlinger med jobben om å få fri, så muligens jeg dukker opp Høres bra ut Mysild, prekas vi på kollonen kansje da?
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Litt OT, men hva koster det egentlig å kjøre på banen, tenker på frikjøring?
Glenno Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Litt OT, men hva koster det egentlig å kjøre på banen, tenker på frikjøring? Sitter ikke her med FF men mener det er 600 kr for enkelt dag og 1000 for 2 dager med frikjøring.
Lars89 Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Og da er utstilling inkludert Blir vel en tur på banen under familiekjøring med min også. Ikke akkurat noe banedyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå