Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ville gått for CCFL, litt jevnere lys syns jeg det ser ut som. Usikker på her til lands men... Ebay is your friend;)

Med CCFL ser det ut som at det blir såppas jevnere at man kan gå får vanlig angel eyes. Ville nok gått for 32 eller 62 led hvis jeg kjøper, men hadde vært artig å sett dem montert på en bil for å se om de er noe finere enn originale :)

Skrevet

Ser nå på linken at du tenkte på angel eyes med mange dioder rundt hele, da kan jeg være med deg! Jeg trodde du mente av den typen som det sitter en diode i hver ende av "ringen" så de lyser mot hverandre og det er ikke noe jeg ville anbefalt så mange å kjøpe:)

Skrevet
Ser nå på linken at du tenkte på angel eyes med mange dioder rundt hele, da kan jeg være med deg! Jeg trodde du mente av den typen som det sitter en diode i hver ende av "ringen" så de lyser mot hverandre og det er ikke noe jeg ville anbefalt så mange å kjøpe:)

Det kan hende, tror ikke jeg har sett den typen.

Skrevet

De fra biltema er faktisk like gode som feks Umnitza. Er vel like om jeg ikke tar feil.. De er CCFL da

Når det gjelder LED, har de en mer "prikkete" sirkel og kraftigere lysstyrke. Dette er vel også grunnen til at jeg selger mine og har byttet med CCFL. Syns det ble for mye lys rett og slett..

Skrevet
De fra biltema er faktisk like gode som feks Umnitza. Er vel like om jeg ikke tar feil.. De er CCFL da

helt riktig. de er like de som GS og umnitza selger. ringene fra umnitza passer i tenner boksen til biltema sine til og med. så de er dønn like. bare MYE billigere på biltema...

Skrevet

helt riktig. de er like de som GS og umnitza selger. ringene fra umnitza passer i tenner boksen til biltema sine til og med. så de er dønn like. bare MYE billigere på biltema...

Ja det er godt mulig, har ikke testa biltema sine så de er sikkert like bra som resten :) Får se hva det blir til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...