Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :D

Jeg ville nok også kjøpt justerbart.. Du blir nok lei av 60mm etter en stund og vil ha mer :P

Contourfelger, 70-75mm senk og kanskje m-tech blir utrolig gromt i den fargen!! Skal se om ikke jeg finner et bilde av en tilsvarende bil som ble postet her på forumet en gang..(ligger nok i den store e36tråden)

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bilder kommer...

Må bare gjøre den litt mer presentabel først :P

Lite spørsmål: Åssen får jeg ut tåkelysene egentlig? Skal bytte pærer, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre :?

Skrevet
Bilder kommer...

Må bare gjøre den litt mer presentabel først :P

Lite spørsmål: Åssen får jeg ut tåkelysene egentlig? Skal bytte pærer, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre :?

Gratulerer med ny bil,mener det sitter eit slags vippe klips oppe i høgre hjørne på tåkelyset altså ein liten flat skrutrekker meiner eg brukte,men det kan vere litt styr.

Skrevet

hmmm, får forske litt på det etter middag ;)

Edit: Og nå sitter jeg og iriterer meg grønn over noen svært overivrige låsebolter som tar jobben sin altfor seriøst :evil:

Skrevet

Finner fortsatt ikke ut av de tåkelysene jeg :?

Men men... Også drepte jeg den adaptersaken til låseboltene så nå ruller bilen på 225 45 17 foran og 195 65 15 bak.

Ser litt snålt ut :lol:

Skrevet

grattis! kom med et bud på b8demperene mine, så skal jeg vurdere det ;-) vurderer et ordentlig ,dyrt, coliversett ;-)

altså bud fra 3 og opp... papirene og alt har jeg liggende ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...