Superbeetle Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Gratulerer med ny bil! Jeg ville nok også kjøpt justerbart.. Du blir nok lei av 60mm etter en stund og vil ha mer Contourfelger, 70-75mm senk og kanskje m-tech blir utrolig gromt i den fargen!! Skal se om ikke jeg finner et bilde av en tilsvarende bil som ble postet her på forumet en gang..(ligger nok i den store e36tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Grattis med ny bil da nå mangler vi bare bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Bilder kommer... Må bare gjøre den litt mer presentabel først Lite spørsmål: Åssen får jeg ut tåkelysene egentlig? Skal bytte pærer, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Bilder kommer... Må bare gjøre den litt mer presentabel først Lite spørsmål: Åssen får jeg ut tåkelysene egentlig? Skal bytte pærer, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre Gratulerer med ny bil,mener det sitter eit slags vippe klips oppe i høgre hjørne på tåkelyset altså ein liten flat skrutrekker meiner eg brukte,men det kan vere litt styr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 hmmm, får forske litt på det etter middag Edit: Og nå sitter jeg og iriterer meg grønn over noen svært overivrige låsebolter som tar jobben sin altfor seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Finner fortsatt ikke ut av de tåkelysene jeg Men men... Også drepte jeg den adaptersaken til låseboltene så nå ruller bilen på 225 45 17 foran og 195 65 15 bak. Ser litt snålt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Det kalles "herjestuk" og vil nok ikke akkurat bedre ditt forhold til Politiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Så bra ut den bilen der! Kan anbefale FK 75/40-fjærer, blir passe lavt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Gratulerer så mye med bil med rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 grattis! kom med et bud på b8demperene mine, så skal jeg vurdere det vurderer et ordentlig ,dyrt, coliversett altså bud fra 3 og opp... papirene og alt har jeg liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Går dårlig med demperene dine på Rabies sin bil, Mysild, han har 4-er, veit du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 mye froskjell på det da? sålenge han ikke har stabstag på demperen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 De er beregnet for litt mer vekt, men i praksis så har det sikkert ikke så mye å bety, passer gjør de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 hvor mye er det det skiller? 50 kg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 hvor mye er det det skiller? 50 kg? hehe Sant, sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå