Lars89 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Pent stuk Lakk felga hvordan du vil, e ville vurdert gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Hehe, har faktisk tenkt litt på senteret i gull med kanten i en arktissilber'ish farge Edit: Neida Sondre, blir nok ikke hvite. Da kan jeg jo likegodt investere i full m-tech og gt vinge, og sote blinkere og grøftiser i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 lol.... hehe hehe... jeg selv vurderer nye felger... men det blir til sommeren.... skal ha 18 med lite innpress og mye kant ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Oh? Snakker vi valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 mulig det ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Var ikke du som lå kliss oppi rompa mi fra trekanten mot voiebyen her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Kommer ann på hvilken dag og når på døgnet det Husker ikke så godt hva jeg foretar meg fra dag til dag Edit: Men jeg har ikke for vane å ligge klistra oppi rompa på bilen foran meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Kommer ann på hvilken dag og når på døgnet det Husker ikke så godt hva jeg foretar meg fra dag til dag Edit: Men jeg har ikke for vane å ligge klistra oppi rompa på bilen foran meg da... Tid kveld, når ca husker jeg ikke. Men jeg var nr to og du tre i køen. Så skøyt jeg ut og peiset forbi han forran på langsletta før YX i krysset mot søgne. Var lei av søndagskjøreren. Du (eller han bak meg), ble igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Hmmm, godt mulig det var meg. Jeg som har så liten motor holder meg til å 4-girs cruise på slettene. Men når svingene begynner å bli krappe slenger jeg inn 3. giret og setter pedalen i gulvet <----Like B8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Driver å vurderer om jeg kanskje skal ha oransje blinkere på bilen nå. Har sett på en del bilder av svart E36 med oransje blink... og, me likes it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 wannabe mine planer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 lol.... hehehehe... jeg selv vurderer nye felger... men det blir til sommeren.... skal ha 18 med lite innpress og mye kant ^^ hehe virkelig på tide med nye felger as mann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 hadde bilen din vært blank sort, hadde det passet, men ettersom at den er nokså grå, er jeg redd det blir litt rart også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 wannabe mine planer.. Har blitt gjort før, og vil bli gjort igjen vettu Mysild: Blir jo blank når jeg får rota meg til å polere den skikkelig da. Har blinkerne liggende, så er jo ikke værre enn å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 ikke sånn jeg mente men sånn skikkelig sort liksom... ikke slike gråaktige som vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå