Springsteen Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Ser tankegangen... AE begynner å bli veldig vanlig nå, og gule glass er snæx... CCFL er jeg skeptisk til da. Tror det ville sett rart ut med hvite ringer sammen med orange frontblinkere Noen som har prøvd en transparent gul lakk på lykter som ikke blir sånn signalgul? Tenkte jeg kunne prøve litt på glassene mine siden de må vekk uansett Vil vel påstå at det ser mye rarere ut med gule lykter og oransje blink, blir hvertfall for mye farger i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Det var jo OGSÅ et poeng... Faen ass, dere bare ødelegger for meg med den fornuften deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 så fet ut med de nye rimsa du gleder deg vel som en unge til sommeren nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Gleder meg mer til sommeren enn til julaften jeg Må bare få dekk på felgene og lure spiff til å valse bakskjermene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Ser det er mange med gule frontlys som kjører med orange blink jeg. Syns det ser bra ut jeg :)Men sota blink kan jo også være en mulighet da. Angående felgene så syns jeg de var knallrå på den bilen Go for it Eller gi de til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 det blir stort med 19" ja, når skal du handle dekk? og når er du forbi her? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Angeleyes og oransje blinklys ser ikke så feil ut det da!... Hva med sotet hovedlys med xenon og gult langlys?! om du finner bilde av denne bilen forfra, så ser du hvor bra det ser ut Men, hadde det vært min bil så hadde jeg kjørt på med oransje blinklys og orginale lykter! Evt om du har de "nye" lyktene med H7 pærer så kunne du byttet disse til de eldre lyktene med H1 og linser, som ser bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ser det er mange med gule frontlys som kjører med orange blink jeg. Syns det ser bra ut jeg :)Men sota blink kan jo også være en mulighet da. Angående felgene så syns jeg de var knallrå på den bilen Go for it Eller gi de til meg Ja, er mange muligheter... Hehe, felgene skal på til våren. Merker jeg begynner å bli sugen på å handle dekk nå, bare for å få prøvd alle felgene på bil Spiff: Syntes det ble akkurat passe jeg Handler vel dekk på nyåret tenker jeg. Jobber mye helligdager i desember så blir jo en god lønning. (Dyrt med 19" dekk) Bilen har jo stått en del denne uke pga demperen, og ellers har det vært mye å gjøre. Men er du hjemme til uka igjen kan jeg jo svinge innom i begynnelsen av uka Superbeetle: Oransje blink og ccfl var jo faktisk ikke så galt da... Kanksje gå for H1-lykter og AE? Får vurdere litt frem og tilbake. Har sett dette med sota nær- og gult fjernlys på en dakargul M3 en gang mener jeg. Var egentlig ganske tøft det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 hehe..ja det er den samme bilen som nå er grønn Jeg ville iallefall hatt org lykter.. Syntes lakkering fort blir litt jalla og AE ryker jo hele tiden(syntes jeg da).. er ikke så kult å demontere lyktene.. Når det er sagt så er det ganske kult med ae og lyktesenkere! mye fram og tilbake ja..hehe...tror nesten du må ha to sett lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Kan jo muligens prøve folie da. Har fått inntrykk av at det kan bli ganske bra. Og det er jo pare å plukke det av igjen om det blir dritt, så slipper jeg å brukke flere tusen spenn på originale gule lykter Kan ha 2 sett og bytte hver onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Fler bilder av den grønne. Ble rått med felgene. 19 tommer dekk er gratis i forhold til 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Den bilen der ser rett og slett ond ut. Men er litt redd for at slike lykter ville forsvunnet helt på en cosmossort bil... Det ville enten blitt litt for mye sort, eller helt hinsides rått 2 onde, gule øyne som stirrer på deg. Men kan jo prøve litt av hvert da. Når jeg får tak i nye lykter så har jeg jo 3 stykker å prøve meg fram på først. Har en gammel compact-lykt liggende også. 20" dekk koster nok sitt ja... Det er i hvertfall godt at jeg har 3-serie så jeg "må" ha dekkstrekk. Tenker jeg går for 225 35 bak og 215 35 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Et lite stemningsbilde i desemberkulda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Er det ikke gøy med vinterhjul? Er ikke noe særlig med snø på Palmekysten heller, nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Vinterhjul suger balle... Vil ha vår så jeg kan få på zito'ene Var noe snø her , men det regnet fort bort. Skal vist komme mer til uka igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå