Rabies Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Fant ustyrslista på bilen i seviceheftet. La den inn i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Må bare legge inn en kommentar her. Ser det er mange som mener du KUN skal ha gule langlys. Det ser skikkelig ille ut etter min smak. Skal du ha gule så bør du ha begge gul. Så fort de ser bilder av en pen tysk regga M3 eller noe med en ting på så er det plutselig knallstilig i øynene til mange her inne bare vent. Snart skal de ha takstativ å pga den grønne GT,n hadde det Det er mange her inne som ikke har egne meninger skjønner du. De må inne på en tysk nettside for å finne ut hvilken meninger de har, Og hva de liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Hehe, jeg syntes det ser ganske tøft ut selv jeg, men det er fordi det får bilen til å se skikkelig slem ut Takstativ og skvettlapper kan jeg styre begeistringen min for, men den grønne GT'en er amerikansk og alle vet jo at amerikanske BMW/euro-folk er noe eksentriske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Hehe, jeg syntes det ser ganske tøft ut selv jeg, men det er fordi det får bilen til å se skikkelig slem ut Takstativ og skvettlapper kan jeg styre begeistringen min for, men den grønne GT'en er amerikansk og alle vet jo at amerikanske BMW/euro-folk er noe eksentriske ja den var noe VEL utstyrt den Så lenge du liker det så er det jo greit Men selv så mener jeg at det skal være noe harmoni mellom lykter. At det skal stå litt i stil med resten av lyktene. men godt at alle ikke har samme smak da Blitt kjedelig det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ser poenget ditt, men det er noe ondt og illevarslende med 2 gule øyne som stirrer inn i bakspeilet ditt på E18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Nå har jeg kommet i gang med å schnitzerisere sedanen Acs vinge og girkule er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Trodde penge skulle gå til takbøyler og skvettlapper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Joa, men jeg vil ha M-skvettlapper og hartge takbøyler, så da må jeg uansett vente til feriepengene kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ja selvsagt, ikke vits å ødelegge hele aerodynamikken ved bruke billig-deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Nei, ikke sant... Men først vinge. Må ha litt skikkelig marktrykk på fartsmonsteret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 hmm...skulle snakket med meg først.. Jeg har en sånn karbon-japsevinge..! den tror jeg hadde vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Synes du skal gå for angeleyes, og ganske sota blinkers, kan ikke finne på og ha gul film, og orange blinklys Btw.. kan ikk ha orange blinklys på en svart bil.. kommer litt ann på fargen på bilen også.. Ble kjempebra med de hjula gitt! Gjorde seg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 hmm...skulle snakket med meg først.. Jeg har en sånn karbon-japsevinge..! den tror jeg hadde vært perfekt! Haha, ja det hadde tatt seg ut. Kan jo ha den OGSÅ da... Sette den på taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Synes du skal gå for angeleyes, og ganske sota blinkers, kan ikke finne på og ha gul film, og orange blinklys Btw.. kan ikk ha orange blinklys på en svart bil.. kommer litt ann på fargen på bilen også.. Ble kjempebra med de hjula gitt! Gjorde seg veldig. Har faktisk vurdert det også... Har jo mørke blinkere, men skulle nok ha tona dem litt til. Men skal jeg ha AE så må jeg først kjøpe nye lykteglass og pakninger... Og med AE på E36 er lyktesenkere obligatorisk for å få den ekstra sinna looken. Orange blink på svart bil har jeg faktisk veldig sansen for. Ser ganske old school ut, men har tenkt litt på at old school looken kanskje kræsjer litt med felgene igjen Mye å holde styr på når man skal pynte litt på bilen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Da har jeg besluttet å gå for AE i første omgang... Prøver meg litt frem med blinkerne siden jeg har litt forskjellig liggende Men jeg heller mot orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå