Rabies Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Stivt er bare bra det da. Jo stivere jo bedre på sommertid i hvertfall. Og på vinteren kjører jeg 195 65 15, og det fjærer jo nesten nok alene kanskje kjøre 215 45 forann da og 235 40 bak? Btw: Nå har jeg gått fullstendig mot mine egne prinsipper... Bilen som absolutt ikke skulle ha m-plast får seg m-front allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Kjør samme profil framme som bak du ihvertfall Forskjelli profil er bare tull Jeg hadde det på mine hartge felgene, og har plaget meg siden dag 1, rent sånn utseende messig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Men blir ikke 235 45 17 litt vel ballong på 8,5x17 et41 til e36? Vil vel subbe en del bak? M3 har vel originalt 225 45 17 forann og 245 40 17 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Se litt her du. 235 er for mye http://www.tyrestretch.com/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 215 er fint på 8,5 viss du skal ha litt strek. Men tror ikke det vil subbe med 8,5 et41 selv om du har balongdekk for da går felgen inni hjubuen og stikker ikke å mye ut se på bilen til mysild, han har ingen strek og har senket masse, regner med uten at det subber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Hehe, vet at 235 40 17 går fint med blodsenk. Jeg var mer skeptisk til 235 45 17 met tanke på det du sa om å kjøre samme profil forann og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Off, har mye å gjøre før treffet 25/04 nå. *Pusse og polere felger *lakke m-frontfanger, nedre del av bakfanger, kanaler. *Ta noe rust på dørene *Pusse ned, polere, sveise og montere supersprint eksosen *Montere acs vinge *Montere acs pedalsett *Polere bilen *Fjerne hengerfeste Litt å gjøre på en mnd når jeg har jobb, familie og bikkjer å tenke på også. Men kosejobb blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Aaah, flere bildeler i stua Kjærringa kommer til å få grått hår om jeg fortsetter på denne måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Se det, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Se det, dette blir bra! Var det jeg og håpte på Prøvemontering. Stikker litt ut øverst bak mot hjulbuene (liten cm) men ellers er passformen 100% Crappy bilder, som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Blir nok bra den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Dette ser meget bra ut, nå er det gjort, må bare fortsette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hehe, må bestille nye bremsekjølekanaler da. Tenkte å handle lakk i morra til fangere og kanaler + til å flekke over et par rustflekker jeg skal pusse ned og sparkle litt på. Blir vel til at jeg prøver å få av hengerfestet og montere supersprint eksosen når bakfangeren er av for å lakke nedre del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Og i dag var selvfølgelig per hagen stengt når jeg kom for å handle lakk... Faen! Må da kunne forvente at en bilrekvisittaforhandler har åpent klokka 12 på en onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Ikke denne onsdagen Trenger du lakk a? Syns den matcha bra på fargen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå