Rabies Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Tviler ikke... Blir ikke litt bekymra for frontfangeren og bunnpanna di da, hvis du skal ha den enda lavere enn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 splitterne tar jeg nok av etterhvert har x-brace under der vettu, så bunnpanna har det br Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Da er bunnpanna safe i hvertfall, men drev ikke du å snoka på max velocity leppe og? Den bygger vel like mye ned som splitterne... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 ikke like mye, men sikkert nokså nærme splitterne er mer "safe" å ha på, da de ryker før leppa hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Vekk med splittere, MER senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Vekk med splittere, MER senk er jo det som er planen billa splittere skal være treffsplittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Blir nok nais da... Var det 80-senk forann som var planen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 så mye at jeg blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Vekk med splittere, MER senk er jo det som er planen billa splittere skal være treffsplittere Borrelås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 ja, hvorfor ikke eller bare ha bilen så lav at de bare kan ligge på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Splitterne kan du eventuelt deponere hos meg! Ble bra med felgene, Rabies, bare satse på at Mysild får tingene sine fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 det var under 2 ukers leveringstid uansett hvor i verden du bodde blir bra med senk tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Tror jeg også! Husk meg hvis du skal selge splitterne, Mysild.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 skal nok beholde de selges billig på ebay vettu... koster ikke mer en 500 ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Splitterne kan du eventuelt deponere hos meg! Ble bra med felgene, Rabies, bare satse på at Mysild får tingene sine fort.. Hehe, har aldri brukt så lang tid på å skifte hjul på en bil Låsebolter søkks... Ja, får håpe sakene dukker opp om ikke lenge. Blir litt gal av å se all den lufta i skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå