Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 hehe...ja, min var iallefall ikke særlig lav til å være senket 70mm. Din ser iallefall like lav ut nå.. Med bilstein så siger det ikke noe særlig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Er det ikke fjærene som siger da? Trodde demperne tilpasset seg lengden på fjærene og ikke omvendt Da burde det jo hjelpe å kjøre en ukes tid på org. demperne Syntes din var ganske lav jeg da, men nå har jeg ikke sett på den på en stund... *Inn og kikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Er vel ingen fasit, det viktigste er at den blir lav! Har bare hørt litt om at bilstein demperne er så stive at de ikke tillater fjærene å sige/sette seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 bilstein er nok litt høyere ja, men du vil nok få den på ca samme høyden med senkeskålen... men den blir iaf stiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Good shit Syntes egentlig høyden var helt perfekt foran nå, så vil jo ikke at den skal fucke seg opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Høyda ser veldig fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Må nesten si meg enig der Bare få på fjærene bak og B8 nå, så blir det kos å kjøre i svinger... Langenesveien, here I come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Ble bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Nå har rompa også fått litt bakkekontakt Tåkete bilde, men kameraet mitt er ubrukelig i alt annet enn fullt dagslys. Også et lite av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Bedre bilde Holdt på med vask og clay, så begynte det å regne, så satser på at det gir seg snart så jeg kan tørke bilen og fortsette med lakkrens, polish og voks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 FEEEETTTT!!! vil også ta bilde foran den muren! du får vise meg hvor den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, er bare 2 min å kjøre fra hjemme hos meg Så blir nok brukt noen ganger den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 konge... får ta noen bilder der da... du med b8 og senkeskåler på og jeg med mitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Får gjøre det Må bare få polert den jævla bilen, hvis det kan SLUTTE Å REGNE!! *Banne, brumme og ønske seg garasje * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 hehe... bare å bestille time hos songdalen auto haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå