HeinZ Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Da var det min tur til og legge ut noen bilder av god bilen min som jeg nettopp har kjøpt . Det er en orginal 318i M-tech. satt på coilovers og en m50b25 maskin Jeg hadde bilen på en liten photoshoot. Ble Ganske fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 nydelig tralle=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Helt perfekt E36 touring! Eeeeeneste jeg ikke er helt fan av, er AE på E36, men det er pirking fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 jeg lider litt av delte meninger.. derfor jeg har bestilt meg ae til m3n:P og ikke til kjerringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Gratulerer med knalltøff E36:) Er usikker på AE selv, syns det kan være tøft, men vil ikke ha det selv Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Flott touring Ser alvorlig sinna ut med hellalyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Denne er like pen, hvis ikke penere å se på veien. Flott eksemplar. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 kongratz kjempe pen touring du har fått tak i sleng ut bilder av motor og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Takk for posetive tilbakemeldinger . vet det er forskjellige meninger anngående lyktene, men jeg synes de gir bilen ett mer røffere utrykk. Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 AE hører hjemme på denne bilen. AE hører hjemme på alle BMW'r uten definerte runde lykter ( slik som E30, og E34 har. feks) De ser tåpelige ut med AE. Alle med firkant lykter, ser bra ut med AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Pen og gjennomført kebab! Garatulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 denne var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Kul familievogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Kjempe stilig familievogn forskjelige lister på bakfanger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Knallfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå