Gå til innhold

Bmw 530dat M Sport


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med lekker bil. Hartge har meget, meget gode senkesett for E60/E61. Jeg kjører med Hartge på min og er knallfornøyd med kjøreegenskaper, stivet og komfort. Kjører også på 20" uten noe som helst problem. 18" M6 på vinter med Nokian Hakkapelita RSi er fantastisk.. Kjør på! 8)

Ja jeg har hørt det att det skal være fra øverste hylle når det kommer til kvalitet.

Hvordan er prisen på det? og hvor mye har du senket din? Omprogramering bak på kompresoren da eller?

Som du skjønner er jeg litt grønn på E61 enda.

Ps: Bilen din så virkelig pen ut!!

Takk for det.. :) Når det gjelder kvaliteten er det virkelig hentet fra øverste hylle. Jeg fikk tilsendt splitter nye fjærer etter ett år fordi Hartge hadde gjort noen endringer på fjærene - kostnadsfritt selvfølgelig. Bare det i seg selv gjør det jo verdt å velge Hartge. Den er senket 30mm foran og senket med noen stag fra nivåreguleringa til bærebroa bak. Enkelt å bytte. Du kan også omprogrammere bak, men det er ikke vits med Hartge stagene som medfølger i "sportsfjærings pakka"..

Var forøvrig å prøvekjørte en E60 530d idag og kan skrive under på at det var en fantastisk opplevelse med kanontøff lyd (minnet meg veldig mye om Range Rover Vouge 3,0d Supercharged som jeg har rattet rundt i en del, men det skulle jo bare mangle i.o.m at det er en BMW motor) og et herlig drag oppover i flere fartsområder uten at jeg skal gå videre inn på det.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi det er virkelig ikke ofte man hører om att produsenter gjør sånn. Positivt!

Hvor kjøpte du settet ditt fra?

Ja det er en artig bil,var en rå opplevelse å cruise gjennom Tyskland med fri fart! Det var kjedelig å passere Svinesund å starte på Norske veier igjen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...