Gå til innhold

Bmw 530dat M Sport


 Share

Anbefalte innlegg

jeg har en 03 525 dat som radio har sluttet funke på bilen har en 16:9 navi skjerm :(

Sleng inn en tråd om dette under "teknisk" du, så kan det hende det er noen som har vært borti det samme problemet før, som kan hjelpe deg.

Her i denne Bildetråden får du sikkert lite oppmerksomhet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der kom det bilder også. Herlig motor. Selv har jeg overtalt min far til å anskaffe seg en 07/08 530dat, med facelift girkasse/motor. Han anskaffer en dog uten M-pakken men likevel motoren yter 235hk/500nm.

Ikke mye du trenger å gjøre med den der eller? Blir ikke 18" også for smått på den der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der kom det bilder også. Herlig motor. Selv har jeg overtalt min far til å anskaffe seg en 07/08 530dat, med facelift girkasse/motor. Han anskaffer en dog uten M-pakken men likevel motoren yter 235hk/500nm.

Ikke mye du trenger å gjøre med den der eller? Blir ikke 18" også for smått på den der?

litt mer hester i den ja, men samme nm. :)

de felgene på bildet er 18", tenkte å kjøpe ett sett til med 18"for vinterbruk, for noe større på vinter blir både dyrt og dårlig tror jeg.

Jeg driv å vurdere å senke den og 20", noen er erfaringer, tips,forhandler?

Er nå straks på tur til Holms Bilpleie for å se om de kan sote sidevinduene på fører og passasjer siden i samme stil som resten av vinduene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lekker bil. Hartge har meget, meget gode senkesett for E60/E61. Jeg kjører med Hartge på min og er knallfornøyd med kjøreegenskaper, stivet og komfort. Kjører også på 20" uten noe som helst problem. 18" M6 på vinter med Nokian Hakkapelita RSi er fantastisk.. Kjør på! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lekker bil. Hartge har meget, meget gode senkesett for E60/E61. Jeg kjører med Hartge på min og er knallfornøyd med kjøreegenskaper, stivet og komfort. Kjører også på 20" uten noe som helst problem. 18" M6 på vinter med Nokian Hakkapelita RSi er fantastisk.. Kjør på! 8)

Ja jeg har hørt det att det skal være fra øverste hylle når det kommer til kvalitet.

Hvordan er prisen på det? og hvor mye har du senket din? Omprogramering bak på kompresoren da eller?

Som du skjønner er jeg litt grønn på E61 enda.

Ps: Bilen din så virkelig pen ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...