birken85 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 har en 2000 mod 320ci som eg synes går litt merkelig.. synes regelrett den går dårlig.. hadde en 93mod 320 og er sikker på at den kjører ræva av denne... den er så treg men på 4000m/min skjer det noe.. den stopper opp på en måte.. før den så føles som en bmw.. er bare snakk om et lite rykk akkurat på 4tusen kvar gang og skjer kun ved full akslerasjon.. noen som vet hva dette kommer av?? er skråsikker på at noe er galt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Vanosen din som kødder litt tenker jeg. Prøv å bytt vanos o ringene, det gjør underverker gjort det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Kan også være LMM, prøv en diagnose først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Hmm, lukter vanos det her! Sjekk ut linken under så tenker jeg du blir litt klokere! http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 ville bare meddele at eg har nå bytta følerne på vanosen og da går den som en klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hmm, hører alle driver å bytter følere.. så det er vel kansje lurt for meg også!?? er dem dyre? Har byttet O-ringene på vanosen det ble veldig bra, men savner forsatt litt drag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 vet ikke hvor mye det vil si når du ikke har feil på dei.. om du skal kjøpe så må du handle på koed.no min lokale bmw forhandler og GS Bildeler tok dobble prisen og vel så det.. GS 1200,- per føler og koed var vel 800,- for begge to!! mye penger og spare der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Tor e46: og hvor mye stress hadde du med og bytte de ringene?? det kunne eg virkelig tenkt meg og prøvd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå