Endresaa Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Til vinteren blir det full lakkering på bilen, og jeg lurte på om jeg skulle ta en sjanse på svart matt, syntes det ser utrolig bra ut på de bilene jeg har sett til nå... Hva mener dere om dette? vurderer det meste av farger Skal sette på full m-tech styling før lakkering. Her er bilen som skal lakkeres:
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 det som alt annet er jo gjort før på e36, men hvorfor ikke
bmwkizn Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Bilen vil jo se eldre ut i svart matt syns jeg da men med riktig oppsett så kan det bli tøfft Bør ha råe felger og passe senk å div da
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 men noe jeg alltid har tenkt på, er hvor gøy er det å polere en matt bil hehe
plugg69 Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 hehe.. du skal jo ikke polere en matt bil.. da mister du litt av vitsen med det... =) men er vist en helsikes jobb å holde rent.. iom alt fester seg på lakken.. bøllete og tøft er det, men det er vel litt på vei ut av moten om det betyr noe.. men hey.. stort sett alt er gjort med e36 før,så det er bare å google litt så finner du bilder.. =)
plugg69 Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 værsågod.. personlig synes jeg candyfarger (rød og blå iallfall) kler e36 bra=)
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 hehe.. du skal jo ikke polere en matt bil.. da mister du litt av vitsen med det... =) ja, akkurat... både vitsen med å polere, og vitsen med matt bil... nei off... jeg kunne aldri hatt det
Rabies Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Du hadde vel fått alvorlige abstinenser i løpet av et par dager
Hyggmaister Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 hahaha..er bare å ikke vaske den, så forblir den matt
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Du hadde vel fått alvorlige abstinenser i løpet av et par dager ja hehe
JoCCe Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 matt lakk er like slett og glatt som en blank, mattinga er i lakken, så overflata er glatt likevell Ligger en tråd som var oppe nå nyli ang "hvilken lakk ser best ut" der ligger noen bilder og litt snakk ang matt lakk
Dirty Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 det som alt annet er jo gjort før på e36, men hvorfor ikke Og det kommer fra deg haha fåtall av bmw e36 svart matt en diamantsvart med M plast
///Mysild Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 det som alt annet er jo gjort før på e36, men hvorfor ikke Og det kommer fra deg haha fåtall av bmw e36 svart matt en diamantsvart med M plast hva har det med saken å gjøre? var jo litt derfor jeg skrev det også, men jeg har heldigvis gjort noe med fronten som SVÆRT få andre har, i motsetning til deg mister goldline!
Superbeetle Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Er jo ikke alltid positivt å skille seg for mye ut heller...( IKKE rettet til sondre) Men om jeg skulle lakkert bilen min proft så hadde jeg aldri i livet valgt matt sort... Det kan funke på enkelte biler med litt show faktor f.eks.. Hva med en mørk grå farge?
Lars89 Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Gjør det du har lyst til! Matt svart passer best til styla (og gjerne bredda) biler, evt ratlook. Tror det fort kan bli litt trist på en vanlig E36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå