jokmeister Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Hei Har nettopp kjøpt nye høyttalere, (MTX Thunder XT693) og tenkte jeg skulle ha de i hatthylla. Men som dere sikkert vet er jo hatthylla stappfull av stål på undersiden. Noen som vet hvordan jeg får 6x9 høyttalerne fint og bra inn i hatthylla utn å ødelegg altsamma? Evt sag hull til elementet og bare legge de på? Noen som har erfaring med slike vil jeg vite hvordan det funker http://www.elutstyr.no/product_info.php ... ts_id=1506 Takker for alt av svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokmeister Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 ingen som har noen kunnskaper om disse brakettene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Joda! Hadde dette montert på min gamle E36. Fungerte veldig bra. Er en tråd inne her om hvor jeg la ut bilder om hvordan det så ut. Skal se om jeg finner den Edit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85328 på side 2 finner du bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 eeeeeller kjøper du ferdig bygget 6x9 kasser^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 De 6x9 adapterne funker som et uvær. Har de selv i bilen nå, og har satt de fast med et par bolter og låsemutre. La et tynt lag med skumgummi mellom braketten og stålplata i hattehylla. Hører aldri noe vibrasjonslyder, og adapterne funker meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Har samme høyttalere i min Audi 100 og de spiller helt rått i forhold til prisen på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokmeister Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Faen :/ så etter om det kunne gått me de adaptera i biln min, men forrige eier har ødelagt "festene" under der, så tror ikke det går med adaptrene :S (Han hadde sluppet noen 17cm høyttalere nedi der) Noen som har prøvd med 6x9 kasser i hatthylla på sedan? De blir ikke for høy bak hodestøtta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 kasser i hathylla funker dårlig, lite plass, dårlig sikt, og bremser du har du hjernerystelse.. prøv heller og mål litt og kjøp noen 6x9 uten så stor bakende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå