pedro Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Uten at jeg skal forsøke meg på no fagprat for å gi uttrykk for at jeg har mere greie på noe enn Johnny, vil jeg si at slitasjen var svært langt ut på banesiden for å være spissings feil? >Mer dekkside> Har du endret noe? feks felger med annen innpress? Jeg har slike slitekanter på hjulene på min E36 coupe. Felgene er fra en E46 Alpina og har dermed feil innpress. Du skulle da ha slitekanter i tecktylen på innerskjerm rett over innfestningen til bærearmen. Dekktrykk er jo gjevnt med underlaget på normalt oppsatte biler og det burde da vært lik slitasje på begge sider av dekkbanen. Gnaging mot innerskjerm derimot vil kunne gi slike skader. Vet ikke om dette var til noe hjelp, men skader vel ikke med en sjekk hvis du er usikker? P
jensemann23 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Hjulene har ikke vært borti karrosseriet noen steder. Og det gikk jo helt fint frem til nå, har kjørt med samme felger i 3 år...
Dr_S Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Spm mitt er; har du tatt firehjulskontroll? Hvis ikke, sliter det slikt som på bildet.
jensemann23 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Hadde 4 hjulskontroll med vinterdekkene ja. Men de er 15 toms. Kan det være grunnen? Men har begynt å slite nå i det siste...
Dr_S Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Ja, det er nok litt av grunnen. Litt annerledes med 15 tommere. Er vel 17 du har nå?
jensemann23 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Ja har 17 nå. Men hvordan blir det da når jeg setter på 15 igjen til vinteren? Kan da umulig være nødvendig med 4hjulskontroll 2 ganger i året?!
hagenisse Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Jeg tipper hjulvinklene dine har blitt gnøkk av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå