Gå til innhold

BMW E36 320- prøvemontering av m-fanger s.6!


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

hei! nå er endelig bilen hentet. det havnet på en E36 320 med fargen brokatrot metallic. har ennå ikke fått tatt ordenlige bilder av bilen, men kan vise de som selger hadde.

Har gjort: x for ja, o for nei

Sideskjørt (X)

diffusor (X)

bakrutesenker (X)

M-Lister (X)

kjøpt SONY CDX-GT630UI (X)

m-matter (X)

m-pedalr (X)

planer:

Lyktesenker lakkering

M3-Front (O) lakkering

Hekkvinge (O)

CCFL-ringer (O) kjøpt

NOEN ANDRE FORSLAG?

par7nnqiset4dgys1b91.jpg

par7nnqiset4dgys1b91_thumb.jpg

zp6obucssev5b2wnym36.jpg

zp6obucssev5b2wnym36_thumb.jpg

67k3b3ybaj8rdl0jizrv.jpg

nhxxgefjpoj0qe6zfxnk.jpg

nhxxgefjpoj0qe6zfxnk_thumb.jpg

foreløpig står bilen i garasjen, mens diverse skavanker blir rettet opp.

De siste dagene har jeg og en kamerat stått på fælt for å få vasket bilen innvendig og utvendig, og for å si det sånn, det tok tid

:lol: har kjørt bilen, og syns den så klart er herlig, ittno mer å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med flott bil (=

E36 er jo en drøm å kjøre.

I Renaulten til samboeren min kan jeg kun kjøre ett par timer før ræva verker som ei kvise i panna på en 14åring.

Mens i E36`n jeg hadde som førstebil kjørte jeg til Bardufoss (1600 km herifra) uten å kjenne stort, det er snakk om 20 timer sammenhengende bilkjøring ;D

Sidelengs, igjennom sverige, skal sies.

Herlig bil =D ta godt vare på den og ikke minst, kos deg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

skjedd lite med bilen i de senere tid. satt på nytt anlegg, nytt batteri. skal snart montere nye sideskjørt, og diffuser. men diffuseren må skjæres i pga for store potter. Skal etterhvert på litt m-plast, som front ihvertfall! og lyktesenkere er hovedpri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i dag fått satt på diffuseren. etter litt tviling ang den svarte plastdingsen bakpå så reiv jeg den av mgwyeb9p5qsr9rcoz9vz.jpg

skjærte til diffuseren som egentlig ikke passa og prøvemonterte(som vist på bildet) så ble den limt på med tec7, helvetes søl og klin :lol:

g19tic906ulyx06o4s1q.jpg

videre planer med det første er montering av sideskjørt, kanskje allerede i morra. spørsmålet er hvordan jeg skal sette skjørtene på press så skjørtene holder seg på plass under tørking. tips? kanskje gaffateip vil holde de på plass :) og så har jeg bestilt meg nye BMW emblemer til panser og bakluke som jeg faktisk ikke har hatt i mitt eie. Feste med tec7? har ikke kjøpt klips til. tror det går bra med tec7. Så siste ut for denne gang, så fikk jeg bestilt meg lyktesenkere på koed.no. Disse skal lakkeres så fort jeg finner ut fargekoden :roll: veit at fargen heter brokatrot metallic.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bruk gaffa teip for og holde sideskjørtet oppe er ikke så godt for lakken bruk heller maskeringsteip ;). Hvor er det du bestile emblemet? noen av emblemet er egentlig bare og smelle på. Pen bil du har foresten, er nok riktig farge som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...