Gå til innhold

BMW E36 320- prøvemontering av m-fanger s.6!


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Oi, helt glemt at den tråden her finnes. Men så har det ikke skjedd så stort mye heller. Bilen har stått og kost seg i garasjen i vinter. Så den blir vel å finne ute på veien så fort jeg har fått satt på m-fronten og alle småtinga jeg skulle ha fått fiksa for lenge sida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk! begynner å bli pent ja,eneste jeg legger merke til er en enorm glippe fra fanger til skjerm :? og ja, HELE bilen trenger en vask :P den har stått stille i hele vinter, men så fort jeg får lagt om til ordentlige dekk så skal den få seg en god og lang vask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du skrur på fangern foran med bjelka på så dytter du den opp og fester på muttern fast. På sia av fangern sitter det en holder på hver side som holder fangern på plass juster på denne og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytta hele frontfangern opp det er fire bolter fangern og bjelka er montert på løsn dem og flytt fangern litt opp skal kunne gå an det. Så er det braketten på hver side som må justeres på eller så får du en klipe på hver side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk! øyelokka blir, men er enige at bilen ikke ser så fryktelig aggressiv ut med øyelokka, ser som du sa skikkelig sigen ut! :P men det skal jo tross alt angel eyes i etterhvert(noe som jeg har drevi med sida November), så tipper det blir en del penere etter de er satt i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...