plugg69 Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 jeg mista en lighter på gulvet i e46touringen min, som plutselig ble borte.. nå er det ikke mange måneder før vintern kommer, og man må bruke varme i bilen.. litt redd den skal eksplodere, så jeg har lett overalt.. noen som har tips om hvor i all verden den kan ha blitt av.. har prøvd å søke i kjølekanalene som kommer ut under førerstolen uten hell..
StianA Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 den kan ikke ha kjilt seg under skinna til setet der da? eller under der på en måte? finner alltid mye rart der når man rengjør bilen hehe
plugg69 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 den kan vel ikke eksplodere da.. er en skikkelig dyr zippo som jeg gjerne skulle hatt.. har hatt ute stolen og gulvtrekket foran.. sporløst borte..
Hawkon88 Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Jeg tror ikke du skal være så redd for at den eksploderer, da zippolightere fungerer på samme måte som en oljelampe. Altså ikke noe trykksatt system slik som vanlige butan? lightere er. Dessuten så tørker en zippolighter ut med tiden. Har du sett mythbusters hvor dem tester lightere? Det er ingen av dem som sprenger, det kommer kun en svak flamme når plasten smelter. Og zippolighteren din er av metall?
plugg69 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 jepp.. men hadde vært greit å finne den og da.. er god å ha..
Antonizer Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Jeg forstår det slik at du ikke har det samme varmeregisteret som meg i bilen din.... eller BMW generelt for den del...
Liter Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Hvis du har mista den i bilen er det vel lurere å lete der, og ikke her inne på bimmers.
Superbeetle Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Den er helt sikkert på det siste stedet du leter..
Antonizer Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Hvis du har mista den i bilen er det vel lurere å lete der, og ikke her inne på bimmers. Hi hi...
E28 TURBO Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 ikke Anders Gabrielsen som har vært inni bilen å tatt den da?
miata Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Tipper den ligger mellom setet og drivaksel/girkasse/eksos kanalen.. Under skinna til setet.. Hva med å prøve å fiske litt med en sånn magnet stav som brukes til å hente opp muttre og skruer på de værste plassene..
vetu03 Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 men han har jo hatt ute sete.. Da burde det jo vært lett å sett den.. er vel bare å fortsette å lete..
S.Arnesen Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 men han har jo hatt ute sete.. Da burde det jo vært lett å sett den.. er vel bare å fortsette å lete.. ikke om den har havnet i luftekanalen, noe som er rimelig vanlig på e46. Har mistet tlf inni der flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå