Kriss11 Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Hei Vurdere å ta en titt på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18738357 Hva synes dere ? Om pris osv? Er det noen her inne som eier den?=) mvh
EirikL Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Skikkelig pen bil og ut i fra jeg kan se er ikke prisen så gal heller. Det kan jo hende selger har litt å gå på der
///stian Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Syns d e rart å tenka på at d e ein 10 år gammale bil Men den så jo bra ut =)
Hansh Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Presse prisen litt så tror jeg du har ett bra kjøp!
Kriss11 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Takk for svar=) Ja synes den ser pen ut. Kanskje jeg tar en tur nedover til neste helg!
Kriss11 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Sier ikke neitakk til andre sine meninger heller=) Takk
benger Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Den så fin ut den, men vær obs på Subrame disaster problemet disse bilene kan ha. Spesielt motorsterke med manuelt gir. Er vell det jeg hadde sjekket opp nøyest Får du prisen litt ned blir det nok et bra kjøp!
Otis Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Ser jo ut som den er godt vedlikeholdt, men siden den nettopp har vært til lakk behandling er det ikke så greit å vite hvordan den var før, da en behandling tar bort mye slurv tidligere... Når det er sagt, så tok han seg ikke tid til å vaske inne i dørstolpene, så en ekte bilpleieentusiast er han nok ikke. Jeg synes at han godt kunne ha spandert på seg noen fler bilder, av feks dashbord/instrument panel. Men det får du vel ved etterspørsel. Det står ingenting om at den har servicehefte, og han skriver "nylig vært inne til oljeskift" mens det burde kanskje ha stått, "nylig oljeservice hos BMW"? Nuvel, en kjøretur og se ann personen er viktigst, vil jeg påstå. Lykke til ihvertfall
Kriss11 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Ja skulle sett flere bilder=) Så lakkbehandling er nok ikke noe fordel altså.. jeg får høre med han om det er fulgt servicehefte på den. Benger? Skjønte ikke helt hva du mente med subrame disaster?=) Man kjenner vel mye på en prøvetur. Det er cirka 40mil å kjøre fra drammen da=/ men det går vel bare godt;) Men takk for svar gutta;)
Otis Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 http://video.google.com/videoplay?docid ... 8066992482 En god video som viser hva som er feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå