Warsteiner Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Hei. Røret som er i gummilageret(3) sitter fast i bolt(2). Hvordan får jeg det løs?? Har noen vært borti det hær før som kan hjelpe meg. Even
ELS Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 jeg hadde samme problemet på min e 30 cab for et par år siden, jeg fant ut at det var rå vold og makt som fungerte i kombinasjon med mye 5-56... tror jeg måtte varme den litt og. problemet er at det er irret - rustet fast
Hardtop Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Du kan slå bolten opp nedenfra. Bolten må da skiftes, og det lønner seg å legge et teppe el. tilsvarende over bolthodet inne i bilen, så du ikke får en pen bulk i taket.
Warsteiner Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Okei. Men jeg tenger ikke ny bolt viss jeg ikke slår den opp?
Hardtop Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Hvis du ikke skader bolten, kan den bare sitte. Du kan f.eks prøve med en wise-grip tang, og vrikke løs hylsa. Den sitter gjerne i irret fra aluminiumen, og det renner ut som mel når du først får løsnet det.
Ingebrigtsen Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Bytta traversforinger på min e34 i går jeg og det er akkurat samme opplegget.. Er bare å kline til med en litt solid hammer/slegge
Mystery Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Jeg hadde samme problemet på min e30, da valgte jeg å bare bårre den ut
Fliid Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Slå bolten opp. Skru på mutteren med noen gjenger å slå på den. Så slipper du at den flyr opp i voldsom fart.
janerik171187 Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 som han over sier skru på mutteren, men skru den såpass på at hodet på mutteren går likt med bolten, da slipper du å ødelegge gjengene på mutter eller bolt når du banker på bolten, og dne flyr ikke opp i karrosserie + hvis traversne bestemmer seg for å dette ned så hldes den på plass alikevell
Ole Bolle Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 jeg fikk plass til ein ters. kom av med en gang! prøvde først med makt slag å spett men ville ikkje da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå