Larsenn Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Hei, selger unna alt jeg har av e34 deler pga plass mangel. selges alt for 800 kr, er jo gibort pris.. liste over hva jeg har: Bakfanger litt ødlakt på det svarte frontfanger alle 4 dører baklykter orginale framstell(med dempere) framlykt ene sia tror det er høyre bakluka +++ må hentes i haugesund tlf 95755961 Delene er blå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 ja så har jeg orginalt grått intriør uten førerstøl meget fint intriør medfølger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 e tilfeldivis kje ein touring? sei i fra om du har no felger els til bmw;) bor selv i haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 hei, har felgar ja. men trenger ein ny felg pga skreiv.. så har noen 18 toms uten dekk, så kan få biligt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 ingen så trenge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hvordan står det til med rust i dørene? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Har du speedometer? Med digital trippteller? Kor langt e det gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Har du dynamo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 har du bilde av bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå