Gå til innhold

Sp|ff's E36 Coupe - Vader, blitt pappa!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

nå fikk jeg frakt inkludert på den jeg hadde funnet selv, ble ikke mer enn 2 dollar i prisforskjell da.. er vel sånn 12kr jeg kunne spart da? jaja, koster og være kar vettu, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

et par bilder i fra hvordan man innreder vitrineskap :P

DSC01981.JPG

DSC01982.JPG'

DSC01983.JPG

er et vitrineskap jeg fikk da det var transportskade på det, øverste speil var knust, så det var enten at noen tok det med seg eller at det ble kasta, så kan jo ikke klage på det, nytt speilglass kommer etterhver, har hatt detta skapet stående i over et år allerede uten at det har vært brukt til noe som helst nå, så kan ikke stresse for mye heller :P

forøvrig har jeg knapt fått burkt noe av produktene i det hele tatt, kjøpte inn en del for og polere cabben og sånn før jeg satte den på vinterlagring, men den ble jo stjålet, så for øyeblikket har jeg ingen bil jeg syns er fin nok til og polere på, får vente til jeg får gjort noe med coupen eller finner meg noe ny bil, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

idag måtte jeg en tur på sykehuset da dama pluteslig måtte føde,, kom på sykehus kl 11:00 ca, kl 11:13 var jeg blitt pappa og har fått en sønn :) her kommer vi i ekspress fart ja! rakk så vidt komme inn på sykehuset der.. også er guttungen og dama kommet vel hjem også, var hjemme igjen ca 19:30!

et par bilder fra litt snømåking i løpet av dagen! det er godt noen tar ansvar for og måte litt da, hehe

044.JPG

045.JPG

ønsker alle sammen en god jul! tror neppe jeg kan få noen bedre gave nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...