Gå til innhold

Sp|ff's E36 Coupe - Vader, blitt pappa!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ble kjørbarheten med felgene da?

Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken :lol:

hvorfor var det så dårlig?

pga komfor eller?

bare ha stivere understell det :-P

hehe...var mest pga subbing og følelsen av at felgene er veldig tunge.. Litt vanskelig å forklare.. Jeg liker stive understell, og subbing gjør meg ikke så mye, men det ble rett og slett for mye, kunne kanskje valset mer, men tror ikke det hadde løst så mye. Har kjørt litt i det siste med coilovere på max stivhet(d2 coilovere på nissan s14a)... DET var for stivt :lol: Når bilen har null fjæring og stumper bortover på flate veien så var det ikke særlig gøy..

Forskjellen mellom 10*17 og 10*18 var iallefall veldig stor!

10*17 var tilnærmet org m3 felger å kjøre med..(dvs perfekt) 8)

Men ser jo utrolig fett ut med 10*18 :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble kjørbarheten med felgene da?

Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken :lol:

hvorfor var det så dårlig?

pga komfor eller?

bare ha stivere understell det :-P

hehe...var mest pga subbing og følelsen av at felgene er veldig tunge.. Litt vanskelig å forklare.. Jeg liker stive understell, og subbing gjør meg ikke så mye, men det ble rett og slett for mye, kunne kanskje valset mer, men tror ikke det hadde løst så mye. Har kjørt litt i det siste med coilovere på max stivhet(d2 coilovere på nissan s14a)... DET var for stivt :lol: Når bilen har null fjæring og stumper bortover på flate veien så var det ikke særlig gøy..

Forskjellen mellom 10*17 og 10*18 var iallefall veldig stor!

10*17 var tilnærmet org m3 felger å kjøre med..(dvs perfekt) 8)

Men ser jo utrolig fett ut med 10*18 :twisted:

jeg har d2 8) men har stilt det inn litt mer mykt enn hva jeg egentlig vil... hehe... men hardere enn bilstein b8 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med en aldri så liten update

DSC01934.JPG

prøv og bytte filtere til varmeapparatet, var sykt drlig luftgjennomstrømning på det, så fort jeg fikk tatt av på den ene sida ble det jo gull med en gnag, men så var det jo 2 da, hehe, noen som har noe tips til hovrdan jeg bytte på andre sida? :P

er altså filteret på bildet under her:

DSC01936.JPG

så siden jeg var så godt i gang og være var bra, så kunne jeg jo fikse litt mere da:

ledninger i motor rommet har ikke hatt det så bra, ledninger til ute temp og grøftelys var klipt over eller noe oppe ved lykta på ene sida, og kontakten mangla på andre sida, så derfor hadde jeg fått tak i et ledningsnett jeg fikk lov og kappe forran sikringsboksen fra en annen bil som skulle hogges, klipte da av alle kontaktene og fikk lodda de inn igjen i lednings nettet mitt, gjorde også det samma med kontaktene til blinklysa og fjerna ledningene som gikk bakover til sideblinklysa, var lagt inn noe tyv koblinger og detta så ikke ut, kommer også til og fjerne sideblinkera helt når jeg bytter til nye forskjerme neste år, hvis jeg har bilen enda da, hehe

å når jeg bytte alle ledningene så bytta jeg også lykter, så da ble det plutselig ccfl ringer og xenon nær lys, og nå går det ann go se noe når jeg kjører, stor upgrade :P

DSC01937.JPG

DSC01938.JPG

DSC01939.JPG

DSC01943.JPG

så det var dagen økt, hadde tenkt og vaske bilen men så kom mørket og da var det på tide og gå inn igjen :P

kommer mest sansynlig også til og bytte til orginale lykter igen til våren, de lyktene som satt der var i grunn så dårlige at dem er bare og kaste. blir vel diode parklys da sånn at det matcher xenon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...