Gå til innhold

Sp|ff's E36 Coupe - Vader, blitt pappa!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er helt sant. Jeg var og spurte på bmw i ålesund eller brages som de kaller seg da jeg ikke fikk tak i andre plasser.

Først hadde de bestilt og skulle ha de om 2dager. Stakk innom igjen og da hadde de fått de men skulle sjekke om det var nok for bilene de hadde, kom igjen en gang til og da hadde de vist ikke nok skilt til å dele ut uansett.

Irriterende da jeg i grunn var en kunde der og handla deler osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fikk nå tak i hos bavaria i arendal da :P

fikk pakke i fra GS i dag, bestilte meg nye locari innerskjermer forran når eksos opphenget til dama knakk sammen, innerskjerma mine mangla sånn omtrent i samme høyde som rett under lyktene og nedover i forkant.

benytta meg da av anledningen med oppholdsvær i dag og fikk bytta på ene sida før det ble mørkt, noen bilder her:

ny vs gammel

Coupe08.jpg

vaska coilover'n også ;)

Coupe09.jpg

også fikk bilen en vask:

Coupe10.jpg

Coupe11.jpg

satser på og få bytta den adnre på lørdagen, så får jeg satt inn kjølekanalene til bremsene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått tatt en del bilder i dag, hadde egentlig planer om og få bytta innerskjerm på venstre sida forran og få tatt en litt grunding vask av bilen, men sliter med en del muskel smerter, så har ikke fått gjort stort i helga. fikk tatt av solfilm på passasjer sida bak, så begynte det og hølj regne mens jeg holdt på, så det ble med passasjer sida da, får ta andre sida en dag til uka bare det er bra vær..

møkkete bil ja!

DSCI0002.JPG

DSCI0003.JPG

DSCI0004.JPG

DSCI0005.JPG

DSCI0007.JPG

DSCI0008.JPG

er detta orginale m3 felger? har kjøpt dem i tro om at det er replica, men fikk melding om at det så ut som orginale på pm..

DSCI0009.JPG

DSCI0010.JPG

DSCI0011.JPG

DSCI0012.JPG

DSCI0017.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si det sikkert, men jeg tror det står BMW MOTORSPORT på de originale. Uansett, det bare å gjøre som Mysild sier så finner du fort ut av det.

nei, ikke alle om jeg ikke hukser helt feil nå... er visst noen coupe/cab regler også på de der (samma som de smidde dobbelspokene) tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg finner noe delenummer når jeg får bytta innerskjermen på venstre sida, felga var sinnsykt møkkete når jeg fikk dem, så var ikke mulig og lese innpress eller noe, må nok fram med stålbørsten og grave litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag fikk jeg bytta innerskjermen, skrapte fram en bmw logo på felga også, så da er det orginal felger da, det var jo litt gøy :)

sto ikke noe et, men var en betegnelse som sa SI41, er dette muligens noen innpress betegnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...