Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette ser jo ut til og være en meget grei vinter bil;) Mye som skal til for å få den Eu godkjent?

skal ha den på løfte bukk i løpet av neste uke, fikse en eksos lekasje, alt av bremser er forholdsvis nytt, må se over litt bremserør og sånt som tidligere eier mente hadde noe rust, men det kan jo også bare være en bagatell, ellers er den ca klar for godkjenning nå

Absolutt godkjent vinterbil :wink:

Rette og lakke kan man gjøre etter vinteren er over :wink:

jepp, alt til sin tid :)

Skrevet

fått tak i nytt ratt til bilen også!

DSCC008.jpg

slenger med et bilde av valsa også

DSCC009.jpg

blir valsing neste uke, da skal jeg opp til oslo og jobbe igjen, så da blir det nok lit kosing med bilen også

• 2 weeks later...
Skrevet

er mye bagateller og mest alvorlige er vel indre bærekule på bærearmen forran og bremse slanger som må byttes, skal kjøpe deler i mårra, så er vel godt på vei til etterkontroll til helga tenker jeg

Skrevet

et par nye bilder av bilen

har ikke fått gjort noe denna uka, kun handla inn deler som jeg trenger

har muligens også fått tak i svart skinn interiør, skal kikke på det på mandagen, hadde vært en pen upgrade :)

Coupe002.jpg

Coupe001.jpg

Coupe004.jpg

Skrevet

bilde.jpg

litt produkter også, har fått låne en maskin, så da kan jeg jo teste litt ;) burde kansje hatt en annen polish sammen med voks og lakkrensen?

Skrevet

syntes det er altfor galt og bruke en slik bil som vinterbil!.. hvertfall det jeg kaller vinterbil, er noe helt annet..

vet ikke åssen dere bruker vinterbilene, deres men her nede får de spanking.. er heldig hvis bilen kommer igjennom vintern med alle panelen bulk frie.

men du bryr deg kanskje ikke om den i det hele tatt? kjedelig og evt kjøre i filler en coupe. men kommer ann på hva du mener med "vinterbil":P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...